43. BÖLÜM

17K 1.1K 101
                                    

Gözde'nin evinin önüne gelince arabada öylece bir kalmıştım. Kızlarla olaylar başladığından beri ilk kez yüz yüze gelecektim. Tamam yılbaşında beraberdik ama o ortamda konuşamadık bile.

Zeynep nasıl bir tepki verecekti, Nihal ve Ebru taraf mı tutacaktı? Aman deyip çantamı alıp arabadan çıktım. Her şey olacağına varır. Bunca yılın dostluğunu kardeşliğini bir Demir kalleşi gelipte bozamaz.

Gözde kapıyı açtığında tüm çete arkasında bana bakıyordu. Kapıda ki tereddütümü anlayınca hepsi kollarını kaldırıp kucak açtı.

Seviyordum ve seviliyordum bundan güzel ne olabilirdi. Kapıda yumak olduk içeri geçtik.

Gözde her zamanki gibi bayramlık ağzını açmış Demir'e yakası açılmamış küfüler sıralıyordu. Zeynep onu susturup araya girmeye çalışıyordu. Öyle değil bak anlatacağım diyordu. Nihal, Ebru ve ben seyrediyorduk. Baktık iş uzuyor ben hakem olmaya karar verdim. "Susun" diye bağırdım önce. Sonra Zeynep'e döndüm.

— Anlaşıldı sen savunma makamısın. Bizde idda makamı. Ben iddalarımı sunayım sen de savunmanı yaparsın kapiş, dedim.

Gözde araya girdi;

— Kızım en tarafsız bölge benim ben hakimim.

— İyi ki tarafsızsın kızım biraz önceki küfürler neydi öyle?, diye sordum gülerek.

— Onlar sayılmaz. Burada taraflardan biri Zeynep'se ben tarafsız olurum.

Nihal ve Ebru'da jüri oldu. Zeynep kendinden emin;

— Tamam bacım başla bakalım iddalarına.

— Senin o hıyar patronun olacak dangoz beni iş vaadiyle kandırıp.....(Marmaris'e götürdü diyecektim ama Zeynep sağolun diyemedim).

— İtiraz ediyorum sayın hakim kandırma yooook. İdda makamı kendi rıza ve isteğiyle gitti.

Gözde'nin bir şey demesine gerek kalmadan;

— Ay tamam be kendim istedim gitmeyi. Ne yapsaydım aşk gözümü kör etmişti. Adamda meteor gibi itiraz edebildim mi acaba?

— O zaman öyle de. Allah Allah ne kara çalıyorsun patroncuğuma.

— Ulan patronun kadar kafana taş düşsün dönek. Hem sevgilinin en yakın arkadaşı hem de patronun diye koruma şu şerefsizi.

— Ay kız Allah korusun o boyutta bir taş kafama düşse ölürüm evlerden ırak. Hem yapmış ama niye yapmış bir sor bir dinle adam haklı.

— B.k haklı. Karıyı başından atamamış sonra da bütün şantajlarına boyun eğmiş. Neymiş elalem ne der. Ne derse desin bana ne? Karı resmen onu gavat yerine koyuyor. Bizimkini parmağına taktı, oynatıyor bu salakta oynuyor. Ben onun yerinde olsam çoktan kendim onun ipliğini pazara çıkratmıştım.

— Tamam ama diye söze başladı Zeynep, Gözde araya girdi.

—Zeynep sen bir sus. Nermin sen en başından anlat zaten kaç hafta oldu görüşemedik meraktan çatlıyorum. Sonra Zeynep anlatsın bakalım Demir efendi neden korkmuş.

— Neyse beraber Marmaris'e gittik. Annesi ve özellikle babası bana karşı inanılmaz ön yargılıydı. Sanki tüm kadın iç mimarların hepsi birer Hazal. Beni nasıl diyeyim buzdolabı gibi ağırladılar. Ama Demir paşada beni bi korusun bi kanatlarının altına alsın yok bildiğin odun. Anası ayrı soktu lafı babası ayrı sizinki öylece baktı. Gıcık. Neyse bir sabah koşuya çıktık baktık karşıdan bu k.lt.k geliyor. Demir'e bir işve bir cilve anlatamam. Bizimkinin yağları eridi beni bile unuttu. Saat kaçtan sonra kendine gelebildi. Hatun sen benim yeminimi bozduransın sen şöylesin sen böylesin benim gazımı aldı. Bende safoz aşık kandım. Ertesi gün kalktı bu iki dirhem bir çekirdek giyindi karının yanına gitti. Gidiş o gidiş. Güya yaptığımız tekneye bakmaya gidecektik. Beni tanımadığım, bilmediğim, neredeyse bomboş, incin çift kale maç sitede tek başıma bıraktı. Hazal'ı da aldı atölyeye gitti.
Bende eşyalarımı aldım Fethiye'ye yamaç paraşütü yapmaya gittim. Sinilerimi yatıştırdım relaks oldum bir baktım aramamış ama Gözde aramış. Üstelik bir resim. İdda makamı bir numaralı delili sunar. "Yeniden #aşk. Aşk hiç bitmez. Sadece unutulmaya çalışılır." Hazal ve Demir gülerken. Hazal Demir'in omuzuna yatmış üstelik. Nasıl? Beğendin mi Zeynep Hanım? Neyse.. Savunma sonra şiiiit savunma sonra dedik. (Söz almasına müsade eder miyim hiç? Ben anlatayım sonra bakarız.) Önce dinlemeyi öğren şiiittt (İşaret parmağımı dudaklarımın üzerine de koydum susturdum.. Ohhh iyi oldu o Demir'in tarafını tutar mı! Daha dur sen dur) Neyse bende toplanıp İstanbul'a döndüm. Üstüne işten atıldım. Adam hala yok. Bir de dedikodu programlarına çıktılar el ele biz barıştık der gibi. Ben de Devran Holding'te işe başladım. İnat değil mi? Kudursun köpek. Derken Akın'la tanıştım. Berzan'ın yakın arkadaşı şimdi de damadı oldu. Akın'a kız isteme konusunda yardım edince beni Mardin'e davet etti. Berzan orada bana açıldı. (Oooo sesleri yükseldi. Kaşlar havaya kalktı) Ama ben reddettim. Çünkü adam resmen ağa. Anası Hanım Ağa. Beni ilk günden benzetti. Bende altta kalmadım. Biz bi kapıştık. Sonra elini öptüm barıştık. Sonra Berzan'la dışarı çıktık. Manzara çok güzeldi. Resmini çektim instaya koydum. Azıcık Berzan'ı işaretledim.

Geç Gelen Aşk (#Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin