82.BÖLÜM

16.1K 1K 113
                                    

Neşe içinde geçen bir akşamdan sonra herkes yavaş yavaş kalktı. Emir'e bizde kalması için ısrar ettim. Ama kabul etmedi. Otelde kalacağını yeni evlileri rahatsız edemeyeceğini ekledi. Anneleri gelince eve gelecekmiş.  Eee bu çocuk bu kadar erken niye geldi? İstanbul'a atlı mı kovaladı?

Bütün misafirlerimiz gittikten sonra Demir ortalığı toplarken ona yardım ettim. Evet yavaş yavaş öğrenmeye çalışıyorum. Artık bir evim, bir kocam var. Gelen misafirlerime kendi ellerimle ikramlar hazırlamak istiyorum. Duyda görde inanma. Bu yaştan sonra değişim rüzgarları esiyor içimde.

-- Eee Emir niye bu kadar erken geldi? Keşke annenleri de alıp gelseydi.

-- Canım giderken arabasını sattık adamın şimdi araba istiyor haklı olarak. Ayrıca ben düğün hazırlıkları ile ilgilenirken şirketin başında dursun. Biraz sorumluluk alsın bir zahmet.

-- Tamam tamam anladım sert patron Demir Çapan iş başında. Çocuğun yakasına yapıştın dimi?

-- Valla ben sadece teklif ettim o hemen kabul etti. Bende bir şeylerden şüpheleniyorum ama çıkar kokusu dur bakalım.

Demir aşağıda oyalanırken hemen Beste'yi aradım. Demir bu konuşmayı duyarsa beni canımdan bezdirirdi çünkü.

-- Alo, dedi Allah'tan sesi uykulu gelmiyordu.

-- Bestecim uyumadınız umarım.

-- Yok ablacım daha eve yeni girebildik. Hayırdır bu saatte sen beni kolay kolay aramazsın.

-- Bestecim çıkarken söylemeyi unuttum yarın şirkette gelebilir misin?

-- Tabii ablacım çalışmaya başlıyor muyuz?

-- Eh başlayalım artık. Listeleri falan yapalım. Birde yarın Berzan Devran'ı arayacaksın ya bana bağlamak için. Aradığın zaman Nermin ve Demir Çapan sizinle görüşecek de. Şimdi abuk subuk konuşup Demir'i delirtmesin.

-- Tamam abla sorun değil, dedi.

Arkamda gök gürültüsü gibi bir ses;

-- Kiminle konuşuyorsun? Kim beni delirtmeyecek?, diye gürledi.

Al işte hoş beşi uzatırsan böyle asrın manyağına yakalanırsın. Ayıkla pirincin taşını Nermin...

-- Hayatım Beste ile konuşuyorum. Yarın şirkete gelmesini söylemeyi unuttum. Engin için demiştim ben hani bazen kantarın topuzunu kaçırıyor ya o bağlamda, diye ona laf yetiştirip;

-- Oldu Besteciğim yarın şirkette görüşürüz. Hadi size iyi geceler, deyip telefonu kapattım.

-- Bak bu konuşmanın Berzan barzosu ile bir bağlantısı yoksa ben şu camı açar ben eşeğim diye bağırıp tüm siteyi ayağa kaldırırım. Korktun dimi herif ileri geri konuşur diye korktun.

-- Demir acaba paranoyak mısın sen? Adam hanzo falan ama evli barklı kadın ile ne işi olabilir acaba? Bana diyorsun ama sen evli olduğumuzu unutuyorsun.

-- Hayır canım ben kesinlikle unutmuyorum. O herifin bunu anlayıp hazmettiğini tasdik ettirmek istiyorum.

-- İyi canım yarın telefonda kendi kulağınla duyarsın. Şimdi ben yatıyorum. Yarın şirketim de ilk günüm ve ben çok heyecanlıyım.

-- Peki Nermin Çapan susuyorum ama yarın o herif....

Daha fazla konuşmasına izin vermeden iki elimle ağzını kapattım.

-- Yeter sevgilim boşuna sinir yapıyorsun. Hadi artık yatalım lütfen.

-- Peki tamam tamam dedi ve uyumaya ikna oldu....

Geç Gelen Aşk (#Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin