32. BÖLÜM

18.5K 1.1K 113
                                    

Bugün yeni şirketimde ilk günümdü. Heyecanlı mıydım? Tabii ki hayır. Üzgündüm. Kendimi sokağa atılmış kedi yavrusu gibi hissediyordum. Yıllarca emek ver çalış çabala sonra akraba kontenjanından adinin teki gelsin gökten zembille iner gibi koltuğuna çöreklensin. Sinirlerim zıplıyordu düşündükçe.

Ama hakkını vermek lazım Demir beni bu konuda uyarmıştı. "O akraba sen hiçbir şeysin. Vakti saati geldiğinde onu tercih ederler seni değil", diye. Resmen dediğini yaşıyordum.

Şimdi onunla beraber olsaydık beni hayatta burada çalıştırmaz kendi firmamı kurmam için desteklerdi. Devran Holding'te çalışmaya alışamazsam benim de niyetim kendi büromu açmaktı. O yüzden sözleşmeye üç aylık deneme süreci şartı koyduracaktım. "Karşılıklı olarak birbirimizden memnun kalmazsak sözleşme üç ay içinde fes edilir". Bu madde mutlaka şarttı. Çünkü ben kendimden kesinlikle emin değildim.

Düşüne düşüne şirkete gelmiştim. Engin ve Beste'nin evi Devran Holding'e çok yakındı o yüzden arabayla yirmi dakikada şirkette olmuştum.

Güvenliğe adımı soyadımı söyleyince beni derhal yönetim katına yönlendirdi. Asansörden çıktım Berzan Bey'in odasına doğru gittim. Sekreteri görür görmez tanımıştı.

— Hoş geldiniz Nermin Hanım. Berzan Bey sizi bekliyordu, dedi ve hemen odaya aldı.

Berzan avını yakalamış bir kaplan misali gururla bana bakıyordu.

— Hoş geldiniz Nermin Hanım. Dediğim gibi bazılarının kaybı bazılarının kazancı olur. Artık piyasada daha farklı bir yerde olacağız. Daha da yukarılara hep beraber çıkacağız.

(Adam resmen aşka gelmiş bana nutuk atıyordu. Ben kendimi biliyorum Berzan Ağa ben seni basamağın en üstüne çıkartırım sen yeter ki bana proje bul.)

— Haklısınız Berzan Bey peki yarım olan projeler var mı? Yada yeni başlayacak. Madem yukarılara çıkacağız bu ancak çok çalışmakla olur.

— Şu anda bina projelerinden çok fuara odaklanmış durumdayız. Arkadaşım Akın ve ben bu işte çok iyi yerlere geleceğimize inanıyoruz.

— Anlıyorum da Berzan Bey ben proje çizmek istiyorum. Çizdiğim projelerin hayat bulup gökyüzüne yükseldiğini görmek istiyorum. İnsanların çizdiğim binalara hayrınlıkla bakmasına tanık olmak istiyorum. Bence siz tekne işinde bana pek fazla bel bağlamayın. Fuardan sonra ben çalıştığınız firmalarla temasa geçip yeni projeler üretmek istiyorum.

— Pekala Nermin Hanım siz nasıl isterseniz öyle olsun ama bu fuar benim için çok önemli aileme karşı başarılı olmak zorundayım. Çünkü bu ortaklığı kimse onaylamadı. Herkes başarısız olup bu işten çekileceğimi düşünüyor.

— Merak etmeyin Berzan Bey o iş bende. En yakın zamanda Akın Bey ile bir toplantı ayarlayıp bir kaç tane kağıt üzerinde bile olsa tekne tasarlayalım. Fuarda tanıtabileceğimiz ürünlerimiz olsun.

— Tamamdır. Dün yurt dışından döndü. Öğleden sonra hemen bir toplantı yapalım.

— Bence uygundur. Ben artık odama geçeyim ve yeni ortamıma alışayım, dedim.

Olur manasında kafasını salladı. Sonra da ;

—İnşallah erkek arkadaşınız benimle çalışacağınız için problem çıkarmamamıştır?, diye sordu kaşlarını kaldırarak.

— Kendisi sizinde bildiğiniz gibi Bozburun'daydı. Yeni döndü. Daha kendisine sizinle çalışacağımı söylemeden o zaten biliyordu. Nasıl olduysa artık?, dedim tek kaşım havada.

Geç Gelen Aşk (#Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin