96. BÖLÜM

13.7K 1K 52
                                    

Fazla abartmadan bir pantolon bir de gömlek giyidim. Üzerine kısa ceketim. Saçlarımı da sıkı sıkı topladım hazırdım. Makyaj yapmadım.

Zeynep ile evden çıktık;

— Sevgili mal arkadaşım neden bir şey uydur değince öyle pat diye "Nermin sıkılmış onu kaçırmaya geldim" dedin. Öyle mi denir? İnsan kına için malzeme almaya gideceğiz falan der dimi, dedim sinirle.

— Hee öyle deyince sanki izin verecekler. Senin gestapo herkesi muma çevirmiş. E tipi yarı açık cezaevinde yaşıyorsun haberin yok. Görüş serbest çıkış yok, dedi gülerek.

— Ulan farkındayım. O yüzden seni çağırdım. Daha az kükresin diye. Şirkette görünce şimdi yer yerinden oynayacak, dedim gözlerimi kapatıp derin bir nefes alırken.

—Hah şunu bileydin. Sana çaktırmadan seferberlik ilan edildi. Sen evde kal da adamın içi rahat etsin bize bulaşmasın diye. Hem sen beni bunaldım diye çağırdın şirkete gideceğini söylesen ben de bu riske girmezdim, dedi tek kaşı havaya kalkarken.

-- Ulan amma korkmuşsunuz ha hepiniz Demir'den. Şirket birbirine girmiş gideyim de az toparlayayım dedim fena mı ettim? Benim yüzümden bağırırsa ben sakinleştiririm ama şirkette çıngar çıkartırsa kim sakinleştirecek? Dedim bilmiş bilmiş.

-- Ya tamam ama canım arkadaşım beni de alet ettin şimdi bana kükrerse görürüm seni, dedi kafasını sallarken.

-- Yahu onu bana bırak. Ben bir şekilde hal ederim. Sen şirkette neler olup bitiyor onu anlat bakalım, deyip konuyu değiştirdim.

-- Sorma Nermin hiiç sorma. Şirket bildiğin saatli bomba. Arkan holding çalışanları ve bizimkiler bir türlü kaynaşamadılar. Sizinkiler baya bi sosyetik bizimkiler halk çocuğu. Geldiler bizimkileri ezmeye kalktılar. Görsen bir tepeden bakmak bir küçümsemek anlatamam sana. Eh bizimkilerde bunun altında kalmadı tabii onlarda onlara laf sokmaya başladı. Yani anlayacağın ortalık bay bi gerildi. Demir orta yolu bulacağım diye iyice geriliyor. Ben ve Melek ona her şey ulaşmasın diye uğraşıyoruz ama olmuyor tabii arada duyuyor. 

En son geçenlerde senin botokstan yüzü şaşkın kalmış personel müdürün bizim personel müdürü ile kapıştı. Of of of şirkette yer yerinden oynadı. Demir olay sana aksettirilmesin diye en sonunda odalarını ayırdı. Senin hanıma özel oda açıldı. Öyle böyle değil, dedi.

Anlaşılan bunlar meydanı boş bulunca istedikleri gibi at koşturmaya başlamışlardı. Direk Beste'yi aradım;

-- Alo Beste ben yaklaşık on dakika içinde şirkette olacağım hemen personeli toplantı odasına topla. Acil, deyip telefonu kapattım. Sinirden kuduruyordum. Biz her şeyi yeniden inşa edelim derken millet orada iktidar kavgası yapıp idrar yarışına girmişti. 

Demir'e ve ekibine rezil olduğuma mı yanayı? Yoksa bu ekibe güvenip yola çıktığıma mı? Bilemedim.

Zeynep sinirlendiğimi anlamış havadan sudan muhabbetle beni rahatlatmaya çalışıyordu. Ama ne anlattığını dinleyebiliyordum ne de algılayabiliyordum. Kafamda yapacağım konuşmayı oturtmaya çalışıyordum.

Şirkete girer girmez resepsiyondaki şaşkın bakışlı kızlara selam verip doğru toplantı odasına çıktım. Tüm personel eksiksiz oradaydı. Burunları havada dimdik bekliyorlardı. Şöyle bir baktım hepsine. 

-- Merhaba arkadaşlar. Hepiniz hoş geldiniz, dedim.

Onlarda bana "Siz de hoş Geldiniz" dedi ve eller havaya kalkmaya başladı. El hareketi ile hepsinin elini indirdim.

-- Öncelikle başından ben size burada misafir olduğumuzu belirtmiştim. O yüzden Çapan Yatçılık çalışanları ile ilgili her hangi bir sorununuz varsa baştan söyleyeyim dinlemiyorum. Onlar bu katların ve odaların yerlisi biz geçiciyiz. Kendi katlarımız yapılana kadar onların yanında tam tabiri ile sığınmacıyız. Biz sıfırdan bir şirket kuruyoruz arkadaşlar bunun neresini anlamıyorsunuz? Burası Arkan Holding değil.  Şu anda kullandığınız kalemden tel zımbaya kadar her şey Çapan Yatçılığın ve siz dağdan gelip bağdakini kovmaya kalkıyorsunuz. Yakışmadı arkadaşlar bu sizlere yakışmadı. Daha ne kadar bu şartlarda çalışacağımız belli değil. O yüzden lütfen buranın personeli ve çalışma şartları ile problemi olanlar çıkışlarını alabilirler. Hiçbir şekilde gönül koymam ve yaptırım uygulamam, dedim sert ve katı bir şekilde.

Geç Gelen Aşk (#Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin