47. BÖLÜM

16.6K 1.1K 106
                                    

Nerede kalmıştık.....

Demir sinirle ayağa fırladı;

— Daha ne olacak elin adamıyla yemek yemeler. Kıyafet zaten Allah muhafaza. Adam seni sahiplenmiş. Delirmek için daha başka sebebe ihtiyacım var mı sence?

— Sana ne? Anla diye tek tek söylüyorum. S A N A N  N E?

— Ne demek sana ne be? İyi alıştın sen durmadan sana ne demeye. Ulan seviyorum, aşığım sen benim yıllar sonra hatunum dediğim kadınımsın. Şimdi diyorsun ki sana ne? O adam seni alıp gidecek bana ne öyle mi? Bak Nermin ben sana en başında ne demiştim? Sen benimsin. Bitti başka biri falan yok unut. Haa çok zorlarsan o Berzan'ı mahvederim.

— Demir inan ki aynı şeyleri konuşmaktan Y O R U L D U M... Yeter artık. Son kez diyorum ki Hazal senin koluna yapışınca ben hesap soramam. Ama Berzan benim yanımda olunca sen bana hesap sorarsın öyle mi?

— Sevgilisi olacak hıyar arkadan çıkmasaydı görürdün. Baş başa yemek yemedik. Ayrıca üzerine oynuyor hatunum. Seni deli etmek için yapıyor.

— E Berzan da senin üzerine oynuyor. Sana kıl oluyormuş öyle dedi. Seni deli etmek için yapıyor, dedim tam cevap verecekti ki telefonum çalmaya başladı.

Geleneksel Demir hareketi telefonu açtı ama alo demedi hoparlörü de açtı. Mecburen ben "Alo" dedim. Berzan ne b.k yemeğe aramıştı şimdi.

— Hayatım uyumadın mı sen daha?, demek ki Bahar hala yanında.

Hayatım!!! Kafamı kaldırıp Demir'e baktım.  Sinirden morarmaya başlamıştı.

— Hayır canım işlerim vardı. Onları hallediyorum.

Canım deyince Berzan bir anlık durdu. Bir şeyler olduğunu anladı. Çünkü bana hayatım falan deyince Bahar yanında herhalde diye soruyordum. Sormayınca kesin kıllanmıştı.

— Kötü bir şey yok değil mi aşkım? Varsa hemen geleyim.

Demir telefonu sıkmaya başlamıştı. Her an telefon kırılabilirdi.

— Yok yok ben de şimdi yatacağım zaten. Sakın gelme. Yollar kapanmıştır falan aklım sende kalmasın.

— Benim ki sende kalırken iyiydi değil mi? Nasılmış haaa cadı. Ama benim cadım.

— Berzan ben kapatayım artık yarın sabah ararım ya da ararsın.

— Tamam canım iyi uykular. Rüyanda beni gör. Öpüyorum. Seni seviyorum, dedi ve telefonu kapattı. Benim telefonum da duvarla buluşup paramparça oldu.

Olduğum yerde zıplamıştım.

— Bana bak kadın son kez ikaz ediyorum bir daha o adamın değil kolunda çevresinde görürsem olay çıkar demedi deme.

— En son evime geldiğinde sana bunu açıklamıştım.

— Bende ciddiye almamıştım. Şu anda da almıyorum oldu mu?

— Olmadı. Alsan iyi olur çünkü tüm fuar ben Berzan ve Akın hep beraber olacağız. Haaa bir de Bahar müstakbel görümcem.

Bir adımda yanıma geldi. Kollarımdan tuttu havaya kaldırdı göz göze gelince;

— Senin asla bir görümcen olmayacak güzelim. Hayırsız bir kayınbiraderin var o da Amerika'da musluğu kesildi arpası bitince döner tanışırsınız. Şimdi beni daha fazla hasta etme ben yatmaya gidiyorum. Engin'in pijamalarından ver çantamı evde unutmuşum. Sayende akıl kalmadı.

Hala göz gözeydik. Tek kaşımı kaldırdım ve gözlerinin taaa içine baktım.

— Bu ne rahatlık. Bu rahatlık nereden geliyor sorabilir miyim?

Geç Gelen Aşk (#Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin