Korumalar ve şoförü yanımızdayken aşk dolu Berzan geri geliyordu. Gel gör ki fuar alanından içeri girince doğunun sert ağası ortaya çıktı. Ben yine fifi köpeği arkasından koşuyordum.
Bırakıp gitmek en büyük dileğimdi. Şöyle bir hesapladım. O söylentiyi yayana kadar ben buralarda olmazsam. Vazgeçtiğim ama hala yapabileceğim Fethiye projesi vardı. Onu yürürlüğe koyabilirdim. Böylece kendimi söylentilerden uzak tutabilirdim. Ben dönünce bir iki bik bik konuşulur sonra konu kapanır unutulur gider muhtemelen. Demir'e gelince o da biraz kulaklarını tıkayacak artık ne yapayım. Zaten beni az çok tanımıştır. Öyle bir şey olmadığını bilir. Görmek isteyince Fethiye'ye gelir görür. Marmaris'le bir buçuk iki saatlik yol ne olacak ki. Ortalarda gözükmeyince de konuda kapanır gider. Bu böyle çekilecek dert değil çünkü.
Otele gidince banka hesabımı kontrol edeceğim. Bakalım ne kadar var. Sonra yarış arabasının ederine bakarım. Sen sağ ben selamet. Engin'e toplu para olur. Bu arada Beste kusura bakmasın ya annemlerin oraya taşınırlar ya da düğünü öne çekerler.
Bir tek Beste'ye yeni bir iş bulmak kalır. Onu da her türlü hallederim. Arkasından plan yapa yapa yürüyordum.
— Sessizleştin bakıyorum. Kaçmayı düşünüyorsan dikkat et intikamım acı olur. Ne yapabilirsin dersen elimden geleni ardıma koymam. Murat Arkan batmak üzere onu senin üstüne yıkarım.
Ohaaa!!! Çüşşşş!!! Manyak, su katılmamış ruh hastası. Resmen soğuk kanlı seri katil anacım bu. Çift ruhlu psikopat.
— Berzan ne bu Allah aşkına deve kini mi güdüyorsun acaba?
— Ben sana günlerimi verdim sen bana bir haftanı veremiyorsan bende sana deve kini güderim.
— Ama bu yaptığın çok çok büyük bir haksızlık.
— Benim seni sevdiğimi bile bile Demir'i kaldığımız otele çağırmak ney peki?
— Onu ben çağırmadım ister inan ister inanma ama gerçek bu. Hem sen yara bandı bulmuştun ne oldu?
— Daha bir şey olmadı. Oluncaya kadar bana lazımsın bitti.
Boğazımı temizledim. Derin bir nefes aldım ve kolundan tutup kendime çevirdim.
— Madem sana lazımım madem beni kendine mahkum ediyorsun o zaman anlaşalım.
— Hımmm anlaşma ve şartlarına göre bakarız.
— Birincisi lütfen biraz kibar olmaya çalış. Anladım Mardin çok uzakta kaldı ama biraz daha saygılı olabilirsin en azından. İkinci ve en önemlisi Demir'e karşı rica ederim bu kadar agresif olma. Onu kışkırtma sonu kötü olacak hareketler yapma.
— Peki sende fuar sonuna kadar uslu duracağına söz ver. Haaa bu arada Tolga'yı aramamışsın vaz mı geçtin?
— Hayır fuardan sonrası için Beste randevu alacaktı.
— Sanırım o bizzat senden telefon bekliyormuş.
— İyi yarın arar konuşurum.
— Yarını beklemene gerek yok birazdan arar konuşursun. Şimdi unutma birbirine aşık iki sevgiliyiz. İçeride Bahar var ona göre.
— Tamam Berzan tamam.
Bizim standın olduğu salona geçtik. Allah'tan Çapan Yatçılık'la ayrı salonlardaydık.
Devran & Şimşek Yatçılık olarak isim vermişlerdi standa. Bahar beni görünce koşarak yanıma gelmiş boynuma atlamıştı;
— Nermin Ablaaa ay nihayet geldiniz. Harika bir yolculuk oldu sayende. O kadar konforlu ki sana anlatamam. Bir ara kış için özel yaptırdığın camlı bölümü kapatıp dışarıda bile oturduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geç Gelen Aşk (#Tamamlandı)
Fiction générale1. Hikaye İş dünyasının Demir Leydi'si Nermin Soysal. 32 yaşında başarılı bir mimar. Arkan Holding'in baş mimarı. Bu yaşına kadar hiç aşık olmamış. Aşktan hep uzak durmuş. İş dünyasında disiplin abidesi, özel hayatında ele avuca sığmayan bir sers...