76.BÖLÜM

16.8K 1K 112
                                    

Sabah günün ilk ışıklarıyla uyandım. Ben artık evli bir kadındım ve yanımda uyuyan bu meteor benim kocamdı. Dün olanlar bir bir gözümün önünden film şeridi gibi geçti. Atlayışımız, evlenme teklif etmesi, hazırlanmam, yemek her şey o kadar güzel planlanmıştı ki tekrar tekrar aşık oluyordum bu koca adama. Odundu falan ama canı isteyince içinden romantik bir homosapien çıkı veriyordu.

Kalktım banyoya girdim. Giyindim saçlarımı kuruttum ve Demir'i uyandırdım;

— Canım hadi kahvaltı söyleyelim ben acıktım.

— Günaydın, dedi minik bir öpücük çalarken. Ben duşa giriyorum sen ne istiyorsan söyle, dedi ve banyoya girdi.

Duştan çıktıktan sonra kahvaltıya oturduk.

— Ben İzmir'den gittikten sonra neler oldu? Diye sordum merakla. Konuşmak ve her şeyi bilmek istiyordum.

— Hıım balayında konuşulacak mükemmel konu bu mu?

— Demir lütfen!!!

— Peki konuşalım bakalım yoksa belli ki susmayacaksın. Ya beni ya kendini yiyeceksin. Fuarı topladık. Tekneyi marinaya götürdük. Sabah suya indirmek üzere platform üzerinde bıraktık. Yorgun, sinirli, öfkeli otele geldim. Emir rahat rahat konuşalım diye fuardan direk gara gidip Marmaris arabasına bindiği için tektim.
Odaya girdim bomboştu. Delirdim. Hemen Zeynep'i aradım. Kenan'la beraber odaya geldiler. Beni sakinleştiremiyorlardı. Berzan'ı aradım. Önce bağırdım çağırdım. Sonra hangi otelde kaldığını sordum. "Saklayacak bir şeyim yok", dedi ve otelin adını verdi. Bekle beni geliyorum dedim. Zahmet etme ben sana geliyorum dedi.
Teknede olanlar tekrarlanacak diye Zeynep ve Kenan beni yalnız bırakamadı. Berzan beş dakika sonra geldi. Elinde bir dosya ile.
"Sakince dinle", dedi, dosyayı önüme atarken.
Nihat denen y.vş.ğı daha önceden tanıyormuş. Hazal mevzusunda onu uyarmış. Eğer bir şey duyarsan beni ara diye. Şansına Hazal dosyayı ona vermiş.
Resimleri görünce hemen Nihat onu aramış. "Ne yapayım?" diye sormuş. Sakın yayınlama sana daha büyük bir balık vereceğim demiş.
Zaten Ethan'la olan dosya başından beri hazırmış. Kaptan ve mürettebata para yedirmiş. Her anları kayıt altındaymış. Galiba kamaraya gizli kamera bile kurmuş kaptan. Zaten herifi gözüm tutmamıştı. Gözleri tepesinde oynayan bir İngiliz'di. Neyse! Ama ne yalan söyleyeyim üçümüzde anlattıkları karşısında şok olduk. Bu kadar komplike bir organizasyon beklemiyorduk o heriften. (Elimi tutup devam etti.)
Sonra sevgili karıcım Berzan seni aramış. Bahar bahanesi imiş zaten. Senden onay almadan yayınlamayacağına kendi kendine söz vermiş. Çünkü amacı senin intikamını almakmış. "Çok üzüldü. Elimden bir şey gelmedi. Ama yemin ettim o karıyı eninde sonunda bitireceğim diye" dedi. Sen tamam deyince gönül rahatlığıyla Nihat'la buluşmuş. Dosyaları değiş tokuş etmiş.
Hazal'ın verdiği dosyadaki resimler de senin tahmin ettiğin gibi çıktı. Yani Erhan'la olanlardan pek bir farkı yoktu.
Berzan bana "Böyle bir k.lt.k yüzünden o kızı üzme. Seni çok seviyor.", dedi. Anlaşmanızdan bahsetti. "Tüm kartları açık oynuyorum. Sonradan tatsızlık çıkartıp o kızı üzme diye" dedi. Bende Nermin nasıl istersen öyle olacak dedim. "Benimle çalışmak isterse karşı çıkmayacak mısın?", diye sordu. Bir tekne için söz vermiş onun kararı karşı çıkmam, dedim. "Ona iyi bak", dedi ve gitti.
Zeynep sakinleşip sakinleşmediğimi sordu. Sakinim deyince yerini söyledi. Hemen gitme birbirinizi kırarsınız. Biraz zaman ver dedi ve odalarına çekilip beni yalnız bıraktılar. Sabaha kadar düşündüm. Berzan'ın dedikleri senin bana aldığın tavır. Sonra dedim ben bu kıza müthiş bir sürpriz hazırlamazsam yuh bana. Bütün gece oturdum ve dünü planladım.
Sabah Zeynep'le Kenan'ı çağırdım onlara da anlattım. En fazla bir haftaları olduğunu söyledim. Bir hafta içinde organizasyonu yaptık. Gelinlik nikah, başvurusu, yemek. Zeynep ve Kenan deli gibi koşturdu.
Fethiye grubundan bir tek Fatih'in haberi vardı. Engin diğerleri gevşektir ağızlarından kaçırır dedi.

Geç Gelen Aşk (#Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin