37 × Outcry

5K 486 499
                                    

Cem Adrian - Islak Kelebek

Yazar

Savaş gittikçe daha da şiddetleniyordu. Mahşerin Dört Atlısının gelmesi henüz bir şeyi değiştirmemiş gibiydi. Ya da belki de Yeri için öyleydi. Henüz hiçbirini görememişti. Yerde yatan bir kızı büyüyle revire göndermişti. Orada birkaç doktor vardı ve yaralılara yetişebilmelerini umuyordu.

Etrafta göz gezdirdi. Herkes birbirini öldürmek için elinden geleni yapıyordu. Korkunç kara büyüler havada süzülüyordu sanki. Ağaçların çoğu devrilmiş ya da yanmıştı. Bir zamanlar buranın okul olduğunu kanıtlayan her yer yok olmuştu. B blok yıkılmanın eşiğindeydi. Ana bina da sarsıntılar yaşıyordu. İç çekti Yeri. Bu durum onu çok üzüyordu. İleriye koşup kendisi gibi cadı olan bir kıza yardım etmek amacıyla hareketlenmişti ki, bir anda dudaklarının üzerine bir el kapanmış ve geriye doğru çekmeye başlamıştı genç kızı. Yeri neler olduğuna anlam veremeyerek panikle arkasına tekme savurup, yüzünü saran ellerden kurtulmaya çalıştı. En sonunda ağzını kapatan eli ısırdığında, arkasında duran kişiden minik bir çığlık yükselmişti.

Yeri serbest kaldığında sinirle arkasını dönmüş ve Joy ile karşı karşıya gelmişti. Yeri'nin gözleri şaşkınlıkla büyürken, büyülerini içinden fısıldayıp kendini saldırıya hazır hale getirmişti. Joy denen kızın ne kadar güçlü bir cadı olduğunu yasak ormanda görmüştü. Joy ise Yeri'nin saldırı poziyonuna karşın ifadesizce Yeri'ye bakıyordu. Okulun arka tarafındaydılar ve garip bir şekilde burası tenhaydı.

"Yeri sensin değil mi?" dedi Joy,  Yeri'ye bakarken. Yeri zorlukla yutkunmuş ve başını aşağı yukarı sallayarak Joy'u onaylamıştı. Joy derin bir iç çekti. "Bana seni bulmam gerektiğini söylemişti. Sana güveniyormuş."

"Kim?" dedi Yeri şaşkınlığı gittikçe artarken. Joy'un ona saldırmasını, büyü yapmasını ya da zarar verecek herhangi bir harakette bulunmasını bekliyordu işte ama Joy'un tek yaptığı garip, gizemli bir konuya başlangıç yapmak olmuştu. "Kimden bahsediyorsun?"

"Bay Choi." dedi Joy, dilini dudaklarının üzerinde gezdirirken. Hala ifadesiz bir şekilde Yeri'ye bakıyordu. Yeri kafasını iki yana salladı. "Senin Bay Choi ile ne gibi bir ilgin olabilir ki?"

"Ben onun üvey kızıyım." diyerek ani bir haraketle Yeri'nin kolundan tutup kendine doğru çekmişti. Yeri ne olduğuna anlam verememişti fakat bir anda kendini Joy'un arkasında bulmuştu. Şaşkınlıktan kocaman olduğu gözlerle Joy'un arkasından çıkıp başını hafifçe yana uzattığında Mavi Taraftan bir kızı görmüştü. Joy elini hafifçe haraket ettirmişti ve kız hemen dizlerinin üzerine çökmüştü. Kızın gözleri, acıdan olsa gerek, kocaman olmuştu ve dudaklarını aralayıp çığlık atmak istiyor gibi görünüyordu. Ama Joy onun dudaklarının birbirine yapışmış gibi sıkıca kapanmasını sağlıyordu ve kız konuşmaya çalışırken boğuk sesler çıkarmaktan başka bir şey yapamıyordu.

Joy diğer elini de havaya kaldırmıştı. Ardından iki elini de aynı şekilde hareket ettirerek, parmaklarıyla bir daire şekli çizdi. Yeri hala daha neler olduğunu anlayamıyordu. Joy, dizlerinin üzerinde olan Mavi Taraf öğrencisinin, ki kızın bir vampir mi yoksa büyücü mü olduğu bile belli değildi, kalbini göğsünden söküp çıkardığında Yeri nefessiz kaldığını hissetti. Joy düşündüğünden çok daha güçlüydü, tahmin edemeyeceği kadar çok...

"Sen ne yapıyorsun?" dedi Yeri. Sesi titremişti. Gözleri istemsizce bir kızın yerde yatan bedenine ve bedeninden ayrılmış olan kalbine bir de Joy'a kayıp duruyordu.

"Düşmanı öldürdüm." dedi Joy ifadesiz bir şekilde. Sonra kendine şaşkınlıkla bakmaya devam eden kıza gözlerini odaklayıp kafasını iki yana sallamıştı. "Neden Mavi Taraf ile boy ölçüşemeyecek kadar aciz olduğunuzu artık anlıyorum. Korkuyorsun değil mi?" Yeri dudaklarını aralayıp bir şeyler söylemeye hazırlanmıştı ki, Joy ona izin vermeyerek Yeri'nin elini tutmuş ve çekiştirmeye başlamıştı. "Benimle gel. Yardımına ihtiyacım var."

house of cards ❅ bts•bp ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin