Medya - GD - Untitled 2014
Final olduğu için, bolca yorum yapmanızı rica ediyorum❤
"Vay be," dedi Jennie aynanın karşısında saçlarını düzeltip, pırlanta küpesini takarken. "Biricik Rosie, Min Salak Yoongi ile evleniyor. Zaman ne kadar hızlı geçiyor, sence de öyle değil mi?"
Jennie, Jisoo'dan bir cevap beklemiş ama ses gelmeyince arkasını dönerek duvarla bakışan arkadaşına yeniden seslenmişti. "Öyle değil mi Jisoo?"
"Kafamı duvara vurmak istiyorum. Jin denen kişi sürekli düğünü erteliyor!" Ani bir sinirle kapıya doğru yürümüştü. "Bana daha evlenme teklifi bile etmedi! İnanabiliyor musun? Onu mahvedeceğim."
Jennie son anda Jisoo'nun kolundan tutarak odadan çıkmasını engellemişti. "En yakın arkadaşlarından birinin düğününde Jin'i mahvetme Jichu."
"Doğru, düğün biter bitmez onu mahvetmeliyim."
"Aynen."
***
"Bu kadar zor değil, Joy!" Yeri, Joy'un sırtından iterek koridorun sonundaki Lisa'nın odasına dek sürüklemişti. Lisa biraz daha iYi hissedinceye dek kulübede değil, Jisoo'nun hemen yanındaki odada kalacaktı. "Alt tarafı kapıyı tıklayıp içeri gireceksin. Biraz konuşabilir miyiz diye soracaksın, gerisi gelir zaten. Lisa iyi kalpli ve anlayışlı biridir. Neden geriliyorsun?"
"Haklısın." dedi Joy zorlukla gülümseyip derin bir iç çekerken. "Gerilmeye hiç gerek yok. Bu yüzden şimdi gidelim sonra geliriz biz."
Yeri oflayarak Joy'un bileğinden tutmuş, arından Lisa'nın kapısını çalmıştı. Joy endişe içinde dudaklarını kemirirken Lisa kapıyı açmıştı Yeri ise Joy'u Lisa'nın üzerine iterek hızlıca uzaklaşmıştı. Joy ve Lisa düşmekten son anda kurtulup kendilerini odanın ortasında bulurlarken Joy dudaklarını kemirmeye devam ederek Lisa'ya bakmıştı. Normalde, savaşta bile endişelenip panik olmayan Joy şimdi panik halindeydi ve endişelendiğinde sürekli yaptığı şeyi yapıyordu. Dudaklarını kemiriyordu. Lisa hafif bir tebessümle kapıyı kapatmıştı. İkisi bir süre daha sessizce birbirlerine baktıklarında Lisa bu sessizliği bozması gerektiğini düşünmüştü. "Oturmak ister misin?"
"Oturmak mı?" Joy gözlerini kırpıştırarak etrafa bakıp yutkunmuş ve başını aşağı yukarı sallayarak onaylamıştı. Joy ve Lisa karşılıklı iki koltuğa oturduklarında Joy kendini biraz daha iyi hissediyordu. Yine de gözlerini Lisa'dan kaçırdı ve yere bakarak konuşmaya başladı. "Bay Choi'nin teklifini duydun değil mi?" dedi. "Diğerleri burada kalmaya karar verdiler. Sen de kalacak mısın?"
"Evet," dedi Lisa. "Kalacağım. En iyisinin bu olduğunu düşündük. Ayrıca Bay Choi'nin yerini sana devrettiğini duydum."
"Öyle oldu." Joy terleyen avuçlarını birleştirmişti. Bu gerginlik ona çok uzak bir histi. Neyden korktuğunu tam olarak bilemiyordu. Lisa ona sert bir tepki verecek değildi. Fakat, yıllardır birbirleriyle görüşmeyen hatta birbirlerini tanımayan iki kardeştiler işte. Birbirleri hakkında en küçük şeyleri bile bilmiyorlardı. En çok hangi rengi severlerdi, gündüzü mü yoksa geceyi mi tercih ederlerdi... Bu, çok garipti. Lisa ile hemen yakın olsalar da garip olacaktı, uzaktan uzağa dursalar da.. Joy nasıl davranması gerektiğini kestiremiyordu.
"Bence Bay Choi çok iyi düşünmüş. Burayı senden başka kimse idare edemezdi."
"Ben öyle düşünmüyorum." Joy hafifçe gülümseyip mırıldandığında, Lisa da gülümseyerek ayağa kalkmış ve koltuk küçük olmasına rağmen ablasının yanına oturmuştu. Joy Lisa'nın ne yaptığını anlamaya çalışırken, genç kız sadece ellerini Joy'un koluna dolamış ve başını omzuna yaslamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
house of cards ❅ bts•bp ✓
FanfictionCadıların, vampirlerin, büyücülerin, kurt adamların.. Aklına gelebilecek tüm garip insanların olduğu bir kent düşün. Burası senin hayal gücünün oluşturduğu kent, bir ütopya. BTS & Blackpink ©nemesislau2018 ✨ Bu kitap kapağı Balaccie'nin Büyü Dükka...