Artık hayatımda ne Arda, ne Barış ne de Almila vardı. Yani sevgilim olmayacaktı bir süre. Barışla da arkadaş kalabilirdik.
Yüzümü yıkamak için Ayça'nin banyosuna gittim. Soğuk su yüzüme carpinca rahatlamistim. Suyu kapatıp aynaya baktım. Artık fazlasıyla değişecektim. Erkeklere karşı yani... Mesafe, soğuk kanlılık, tavır. Arda'ya gelince hayatımdan tamamiyle çıkarmıştım. Artık sadece ilgi odağım dersler olacaktı. Sonuçta ben buraya daha iyi bir gelecek için gelmiştim ve basarmaliydim. Yeni Berfin'e merhaba diyin millet!
Salona geçtiğimde Ayça kanalları kurcaliyordu. Yanına geçip oturdum ve "Yeni Berfin'le tanıştın mi?" dedim gülerek. "Benim Berfin'im yeaa. Helal aşkım." deyip yanağima sulu bir öpücük kondurdu. "Ahanda Çarkı Felek." Evet evet, Kanal D ekranlarindaki Çarkı Felek. "Başka kanal yok mu yiaa?" benim anirmalarim eşşekle aynı tondadir kesin ha sjjsjsjsj. "Qapa ceneni Befi." Tamam Berfi dersin anlarım da Befi nedir mk? Bu, Befiko'dan da beter lo. Hii o da Berfiko olabilir meselaa. Neyse sakinim .ss Oturup hayvan gibi abur cubur tikinirken güneşin doğmuş olduğunu fark ettim ama ne benim ne de Ayça'nin uykusu vardı. "Tunç?" harbici bunlar ne haldeydi? "Ne olmuş?" umursamaz bir tavırla. "Çıkıyorsunuz?" "Hea." neden siklemiyordu bu beni? "Bir şey olmuş kızım. Anlatsana." dedim dürterek. "Hiiç." "He bok." Ayça bana dönerek oflaya puflaya anlattı. "Off tamam. Ya şu okuldaki olay var ya. O. Ama konuşmuyo benimle. Ya bi şey mi oldu? Arasana. Buraya çağırrr." kulagimin dibinde böğüren bir arkadaşa sahip olmak bok bi duygu. "Siye Ayça. Hadi ben yatmaya gidiyom cici geceler." dedim ve yukarı çıkmaya hazırlanıyordum ki kafama dank etti! Nerde yaticam ben? "Aycağğğ nerdeğ kalcam beeğnn?" vee boğazımın yırtılmamasi için herkes bi Fatiha plis. "Götümde tövbest. Bekleeğğ. Tunç'a cevap yaziyom." Ohooo bu şimdi face başından never kalkmaz. Ben gider Ayça'nin yatağında mis gibi yatarım, bir de bu boklu kıyafetlerden de kurtulurum. Tabii Ayça'nin bedeni bana uygunsa. Merdivenleri ikişer üçer çıkarak üst kata geldim. Koridor duvarları bile süslü tanrım! Galatasaray fotoğraflarını çerçeveletip duvarlara asmak nedir yearrabiim. Koridorun sonundaki odaya geldiğimde yavaşça kapıyı araladim. Kafamı içeriye uzatinca Ayça'nin odasının olmasını destekleyecek bir ton şey vardı. En basit örnek; yatak mor tonlarda, makyaj masasında bir ton göz kalemi vs, yatağın üzerinde benim aylık giydiğim kıyafetlerimin günlükleri, Galatasaray posterleri. Başka kimin olabilir? Odaya girip gardrobu aralağımda ağzım yere kapaklanmisti. Çüş amına kodum! Bu kıyafetler nediir le?! Ayça'nin aylık aldığı kıyafetler, benim 17 yıllık yaşamım boyunca giydiğim kıyafetlerimin yüz katıdır yemin billah. Samanyolu Tv mod: on. Pis qafir! Çekmeceleri eşofman bulma umuduyla karıştırdığimda hep iç çamaşırı, çorap çıkmıştı. Üst dolapları açtığımda sonunda bulabilmistim. Oha her renk tonundan varr. Mavi tonlarında eşofman altı, lacivert de harika kazakla muhteşem üstü uymuştu. Pff aşık oldum lan bu kazağa. Belki Ayça verir. Niahahahahahah. Kötü kıs gülüşümde hariqa qnqlar dağılın. Mor, yumuşacık battaniyeyi kaldırıp yatağa gömüldüm. Yarın yeni bir kız olarak uyanarak kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Barış'ın Ağzından
Berfin'imi öyle özlemişim kii... Şu saatte bile kalkıp kapısına dayanirdim. Beni gerçekten seviyordu ve bu harika birşeydi. Onu okulda ilk gördüğümde kalp ritmim Eminem hızında atmıştı. Güzelliğine, çekiciliğine kapılmistim. Ve o sadece benimdi. Bir tek benim. Onu öpmek... dudaklarındaki o tat... Ne güzeldi öyle... Belki de aşktı bunun adı?.. Olabilir miydi? Yarın gidip haber alamadığim kalbime sımsıkı sarilacaktim.
Gönderilen: Sevdigecim
Nerdesin bitanem? :) özledim seni cokk ♥ Yarın buluşalım mi? Yemek filan yeriz? :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Popüler Değişim
Teen FictionHarika bi kolejde burs kazanmamla Istanbul'a gitmem bir oldu. Hayatım tamamiyle değişmisti. Ve ben başka bi hayatta başka bi kızdım. (Hikaye adını "Tercih"den "Popüler Değişim" olarak değiştirilmiştir.)