Bölüm Şarkısı:
Teoman - Gönülçelen
Bölüm Ithafı:
Nisadmrc
(Multimedya: Meriç)
-----
Meriç'ten:
3 gün. Tam 3 gündür Besteyle konuşmuyoruz! Ha, insan bir arar sorar değil mi?! Ya da mesajlarıma cevap verir!
Ama Beste'den bahsediyoruz. Insan değil ki. Insan olmadığını ilk otobüste anlamıştım. Ne kabayd!
Aklıma o gün gelince mal mal güldüm. Ayağa kalkıp salondan çıktım. Üç katlı evimizin ikinci katına çıkarak odama çıktım. Laptopun karşısına geçip açılmasını bekledim. Geçenlerde Miray'ın bahsettiği 'Game Of Thrones' dizisini açıp 1.ci bölümünün yüklenmesini bekledim.
Ah, size bahsetmedim değil mi? Miray benim hiç benzemediğim ikizim. Şuan şehir dışında ki villamızda. Her neyse.
Asıl soru; Beste nerede?!
Ben neden bu kadar Beste'yi umursuyorum ki?! Yani bana nesi? Değil mi ama?
Beste'yi düşünmemeye çalışarak yüklenen filmi oynattım.
***
Berfin'den:
Evde üç kişiydik. Ben, Batuhan ve Miray.
Arda, Eren'i almak için gitmişti. Bu saatte Eren de neden geliyorsa!
Miray ayaklanıp "Ben artık kalkayım, annem evde tek." dedi. Hayret edip uğurlamak için Batu'yla beraber Miray'a kapıya kadar eşlik ettik. Batu, Arda'nın "Ben gelene kadar bekle" sözüyle yanımdaydı. "Miray hakkında bildiklerini anlatsana," dedim salona dönerken. "Çok yakın birisi. Yani bize. Bebeklik arkadaşım benim. Ben 5 yaşında Arda'yla Miray'ı tanıştırmıştım. 17 yaşında da çıkmışlardı. Üstelik kardeşini de tanıyoruz. Ama biraz gıcıktır. Bize karşı." dediğinde sormadan edemedim, "Adı ne?".
"Meriç."
Ağzım açık kalırken neden bilmem ama başımdan aşağıya kaynar sular döküldü. Meriç mi?! Miray'ın mı?! Hadi ordan! Hem belki Meriç, başka Meriç'tir? Olamaz mı yani! Sanki dünyada bir tane Meriç var!
"Soyadları neydi?" dediğimde bende Meriç'in soyadını bilmiyordum ki! "Ya da..." durup devam ettim "Sende hiç fotoğrafı var mı?" deyince garipsedi. "Neden?" diyerek şüpheli bir bakış attı. "Iıı..." deyip düşünmeye başladım.
Hah, çok güzel! Ne diyeyim şimdi?!
"Benim okul arkadaşımın da adı Meriç'te. O Meriç mi diye merak ettim," diye saçma bir yalan uydurup yapmacık bir gülümseme takındım. Birşey demeden Iphone 5S'ini açıp Twitter'a girdi. Ben fotoğrafları göremezken içimden "O olmasın!" diye haykırıyordum. Dua da denilebilir.
Fotoğrafları açıp bana gösterince iki ton kova kaynar su başımdan aşağı döküldü. O Meriç, bu Meriç'ti!
Allah'ım şimdi ne yapacağım ben?!! Miray ve Meriç kardeşlerdi! Ha Meriç olmasaydı! Eray olsaydı! Hem Miray&Eray ikizleri -içimde ki- Miray&Meriç ikizlerinden daha belli! Tamam be, Miray&Meriç daha uygun!
Batuhan'a uykum olduğunu söyleyip "Yatak Odamıza" çıktım. Ayıp olmazdı, zaten o da maç izliyordu. Çözümü Wattpad'te arayıp "Istanbul" hikayesini kaldığım yerden okumaya başladım. Ne acıklı! Ne güzel!
Hikayeyi kapatıp daha başka şeyler yapmaya karar verdim.
Dip Not: Acıklı, hüzünlü şeyler olmayacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Popüler Değişim
Teen FictionHarika bi kolejde burs kazanmamla Istanbul'a gitmem bir oldu. Hayatım tamamiyle değişmisti. Ve ben başka bi hayatta başka bi kızdım. (Hikaye adını "Tercih"den "Popüler Değişim" olarak değiştirilmiştir.)