Uyuyan Güzel

2.3K 87 2
                                    

Kapağımız nasıl?! Açıkçası ben çok beğendim. Görüşlerinizi bekliyoruumm...

Bölüm Şarkısı:

Lilly Aillen - Air Ballon

Buraya geldiğimden beri çok değişir oldum. Makyajdan tiksinen Berfin gitmiş, yerine markete bile rimelsiz gitmeyen Berfin gelmişti! Tavırlarıma ne demeli? Ayça ve Tunç'u yeterince tanımıyordum. Okulda konuşuyoruz
sadece, hepsi bu. Bana noldu böyle?

***

Berkcanları sıkı bir vedalaşmadan sonra uğurlayıp eve gelmiştim. Barış ile bir saat sonra buluşacaktık. Montumu yatağa çıkarıp soyundum. Banyoya koşturup duşa girdim. Suyu açtığımda buz gibi su tenimi dondurmuştu. Sıcak tarafa getirip bir kaç dakika bekledim.

***

Sıcak bir su iyi gelmiştir hep. Şimdide iyi olduğu gibi. Bazı hikayelerde, kitaplarda, filmlerde hatta Wattpad'te okuduğum hikayelerde bile üzgünken uykuya ve ya duşa kaçarlar. Ama ben öyle değilim. Ne yazık ki. Üzgünken hep yemek yiyenlerden olmuşumdur. Yani eskiden öyleydim. Başıma kötü birşey geldiğinde çözümü yemekte arardım. Yerdim... Yerdim... Yerdim... Kusana kadar yerdim. Yani cidden. Yememden sonra tuvalete koşturmak zorunda kalırdım ve ne yediysem hepsini ağzımdan geri çıkartırdım. Annem bunun bir hastalık olduğu teşhisini koydu ve beni psikiyatriye götürdü. Sonra ilaçlar işe yaramıştı.

Düşüncelerimi bir kenara bırakıp havluya sarındım. Genelde hep bornoz kullanırdım ama kirlilerde olduğundan havluyla yetinecektim. Dolaptan saçlarıma sardığım havlulardan çıkarıp saçımı Hilton büyüklüğünde sardım. Odaya geçip çıkardıklarımı kirliler sepetine atıp dolabın karşısına geçtim. Kot pantolon pek tercihim değildi. Çok nadiren giyerdim. Rahat edemezdim bir kere. Hep huylandırırdı. Ve şimdi de giyecek değildim. Nadir giydiğimi söylemiştim, şimdi giyeceğimi beklemeyin. Kalın bir siyah külotlu çorap çıkarıp yatağa attım. Üst bel kot şortuma dantelli bir kazağı kombinledikten sonra yatağa gyeceklerimi koydum. Havlu bacaklarımdan aşağı düşerek yere yığıldı. İç çamaşırlarımı çekmeceden çıkarıp giyindim. Sütyenimin kopçe işini kolaylaştıracak bir tavsiye edinmiştim. Kopçe kısmını ön tarafa getirerek en sona taktıktan sonra arkaya çevirip askılıklarından kollarımı geçirdim. Külotlu çorabı giyinip üzerine şortumu çekmeden önce kazağı giydim. Kazak çok hoşuma gitmişti. Şortu üzerine giyinip kazağı, şorttan bir parça çıkararak saldım. Havluyu alıp banyoya geçtim. Saçımdaki havluyu tezgaha bırakarak saçımı taradım. Kurutma makinesiyle saçımı kurutup saçımın geniş bir kısmından topuz yaptım. Yandan sarkan saçlarımı düzleştirerek odaya geri döndüm. Makyaj konusunu şuan es geçiyorum. Rimel, eyeliner, göz kalemi, kırmızı ruj ve kapatıcı alarak aynanın karşısına geçtim. Göz kalemini bastırarak sürdükten sonra eyeliner sürdüm. Bunun üzerine kirpiklerim belirginleşsin diyerekten rimeli çekip göz makyajına nokta koydum. Kapatıcılık pek birşey yoktu yüzümde. Hatta hiç yoktu. Övünmek istemiyorum ama cidden yüzüm kusursuzdu. Bordo renkli rujumu sürdükten sonra parfüm sıkıp mutfağa yöneldim. Çekmecelerden birinden bıçak aldım. Bu kadar sade olmak istemiyorum. Tolgahan değiştiğimi görsün. Bıçağı elime alarak çorabın diz kapak bölümüne bir çizgi çekerek yırttım. Lua Perez olsam ne olurdu sanki?! Insan dışı varlık olma şansım olsaydı gözümü kırpmadan Lua Perez'i seçerdim. Kız mükemmelliğin eş anlamı resmen. Bariz bir şekilde. Odama dönüp seçtiğim siyah küçük çantamın içine telefonumu, cüzdanımı vs. koyarak siyah montumu giyip önünü açık bıraktım. Biraz açık giyinmiştim ama olsun. Aynanın önüne son kez geçtim.

Harikayım.

UGG'larım yerine siyah zincirli deri botumu giyip çıktım. Açıkçası biraz heyecan vardı.

Popüler DeğişimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin