Superman.

2.4K 82 4
                                    

Selam! Çook özledim sizii. Bu kadar uzun beklemiyordum bende. Ama elbet size sunacak sebeplerim var.

Öncelikle; Dediğim gibi ağır bir hastalık geçirdim. Eh, şu sıralar pek salgın. Yüksek ateşten hastaneye yatırmalara kadar çıktı. Kullandığım antibiyotiklerle 2-3 güne atlatabildim şükür. İkinci sebebimse; Ne yazık ki okullar açılıyor. Malum, şunun şurasında bir iki hafta kaldı. Bende biraz ders çalıştım. Ama aklım hep sizdeydi! Özlem gidermek için hikayeye!...

Bölüm Şarkısı:

Majeste - Aşk Dediğin

Bölüm Ithafı:

1)Foreverluke

2)tubasyn

(Multimedya: Andie)

-------------

Miray'dan

Berfin gerçekten çok eğlenceliydi. Kendisini göremese de gerçekten çok güzeldi ve harika bir fiziği vardı.

Iki saatlik kısa sürede en iyi arkadaşım olmuştu. Meriç'e bile anlatamadığım şeyleri, daha dün tanıştığım kıza anlatmıştım. Hiç utanmamıştık birbirimize karşı. Birbirimize karşı hiç çekinmeden hareket edebiliyorduk.

Babası olmadığını öğrenince çok üzülmüştüm. Benimkiyle aynı durumda denilebilirdi.

Dört yıl öncesine kadar herşey gayet normaldi. Mutlu ve huzurlu bir aileydik. Ta ki babam kumara başlayana kadar.

Geceleri eve gelmezdi. Kumarda kazandığı paraları, pavyonda o'na, bu'na yedirirdi.

Üstelik, soyadımızı taşıyan bir şirketimiz olmasına rağmen, kumar oynardı. Sonra uyuşturucu almaya başlamış. Arkadaşları sağ olsun! Annem ne kadar babamın onlarla takılmamasını söylese de dinlemezdi. Alkol kullanıp sürekli beni döverdi. Annem birşey diyemezdi. Babama kimse birşey diyemezdi. Sonunda, Meriç'in sabri taşmıştı ve öz babamızı evden kovmuştu. Öz babamız! Düşünebiliyor musunuz?

Annem, kendisini aldattığını öğrenince nihayet boşanma davası açtı. Boşandıktan bir hafta sonra babam kapıya dayandı. Sürekli annemi takip etmeye başladı.  Annem avukat olduğu için babama dava açtı ve hapse tıktırdı. O zamandan beri de ne ben, ne Meriç ne de annem bidaha onun yüzünü görmedik. Isteyen de yok.

Annem ve babam boşanınca ben henüz 14 yaşlarındaydım. 14 yaşında bir kızın annesiyle babasının boşanması ne kadar kötüydü!

Ben depresyona girince beni rehabilitasyon merkezine yatırdılar. Hafife alınacak birşey değildi çünkü. Ağır bir depresyondu benimkisi.

Bir buçuk yıl sonra yeni bir kız olarak çıktım. Artık hiç birşeyi kafaya takmıyorum. Ya da çalışıyorum desek doğru olur.

Berfin'den

Muhteşemdi. Tek kelimeyle geçirdiğim en güzel "Iki Kişilik Havuz Başı Partisi" ydi.

Şimdi de bisiklete eve gelmiş, üstüme değiştirmiş, arka bahçede sallanıyordum. Elimde ki Şeker Portakalı'yla. Üstelik Miray bikisini bana vermişti! Çok güzel değil mi?!

Edit: Bikiniye Instagram sayfamızdan bakabilirsiniz.

Çok yorulmuştum. Kitabı alıp içeriye geçtim. Hava soğumaya başlıyordu. Bahçe-Salon arasında ki camı kapatıp yukarı çıktım. Kitabı yerine bırakıp çalışma odasına geldim. Haftalardır -hatta aylardır- ders çalışmıyordum. Bütün 10.sınıf kitapları "Burdayım! Hadi çöz beni!" diye bakıyorlardı. Akşama kadar bir uğraş bulmak istemiştim ve tam da önümdeydi. Zaten çalışmam gerekiyor. Mutfağa gidip kendime kahve koydum. Karıştırırken dolaplardan bulduğum kurabiyeleri tabağa koyup bardakla beraber yukarı çıktım. Tabağı ve kahveleri masaya koyup oturdum. Kitapları çıkarırken ne kadar sevmesem de Matematik kitabını çıkardım. Zorundayım qnq.

Popüler DeğişimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin