Sarhoş

5.2K 220 3
                                    

Iceriye girdiğimde annem mutfaktan gözleri kızarık bir şekilde çıktı. Elinde ki mutfak bezini de unutmamak lazım. Beni görünce yanıma gelip, öldüresiye sarıldı. Bende ona sarıldim tabi. Bir kaç dakika sonra nefes alamayacak hale gelince annemin kollarından zar zor kurtulmayı başardım. "Aç misin bitanem? " dedi şefkatle. Hayır anlamında başımı salladim ve odama geçtim. Kendimi yatağa atıp, uykunun huzurlu kollarına bıraktım.

***

Uyandığımda saat 12ydi. Gece on iki. Yataktan kalkıp mutfağa doğru gittim. Bir bardak su içtim ve salona gittim. Uykum kaçmıştı bi kere. Artık uyuyamazdim. Bende televizyonu açıp izlemeye koyuldum ki apartmandan sesler gelmeye başladı. Kapının oraya gittim ve gözümü kapı deliğine dayadim. Arda ! Sarhoş gibiydi. Elindeki anahtarla kapıyı açmaya çalışıyordu. Anahtar deliğe bir türlü girmiyordu. Acinasi bi durum! Dayanamadım ve aptal tarafıma yenik düştüm. Bizim kapıyı yavaşça açtım ve anahtarimi alıp çıktım.  Kapim açılınca Arda bu tarafa döndü. Gerçekten de sarhoş olmuştu. Kapıyı yavaşça kapatıp Arda'nın yanına geldim ve elindeki anahtarı aldım. Kapısını açınca belime sarıldı. "Özür dilerim Berfin. " dedi kulağıma fisildayarak. Ellerini belimden çektim ve Arda'nın kolundan tutarak odasına getirdim. Odası fazlasıyla büyüktü. Anlaşılan tek başına yaşıyordu. Siyah-beyaz dekore edilmişti herşey. Yatağının baş ucunda Bob Marley'in posteri vardı. Yorganini kaldırıp Arda'yı yatırdim. Tam gidecekken "Berfin bırakma beni. " dedi. Kendinde değildi. Bunları düşünerek söylemiyordu. Aptal. "Ne o? Yine mi kandiracaksin beni? " dedim. "Sen... Sen beni mi seviyordun? " dedi sarhoşluğuyla. Cevap veremedim. Karışıkti. Bir tarafım ona taparken bir tarafım ondan nefret ediyordu.  Evet desem ne değişecekti? "Yoo. " dedim. Güldü. Güldü. Kahkaha attı. "O kadar güzelsin ki..." dedi. Kesin yine yüzüm domates kesilmistir. "Uyusan iyi edersin. " dedim ve lambayi kapatıp odadan çıktım. Kapıya yöneldim ve yavaşça açıp evden çıktım.

Popüler DeğişimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin