Evin kapısını yavaşça açıp içeriye girdim. Saate baktığımda birdi. Yarın okulun olduğunu hatirlayarak uyudum. Uyumadan önce Arda'nın söylediklerini hatırladım. "O kadar güzelsin ki..." Of off !
***
Sabah annemin çığlıklariyla uyandım. "Berfiiin! Kalk artiik! Okula geç kalıyorsun! " bu saatte neden uyanmışti? Yataktan homurdanarak kalktım ve tuvalete gittim. Önce mal mal aynayla bakistik sonra yüzümü yikadim. Odama gidip saate baktığımda 45 dakikam vardı daha. Üzerime formalarimi giydim, çantami hazırladım. Botlarimi, cok tatli beremi ve montumu giyip evden çıktım. Off servis işini hala anneme soylememistim. Bir önce söylemeliydim. Allahtan montumu unutmamistim (!) Bir kaç dakika sonra taksi geldi. Binerken, binadan henüz çıkan meteoru gördüm. Bir kaç dakikalığına dondum ama korna sesiyle kendime geldim ve taksiye bindim.
***
Bir kaç saniye sonra uyandım. Saniye? "Ne çabuk geldik ya?" dedim homurdanarak. "Hanımefendi bindiğinizden beri uyuyorsunuz. " dedi. Oha! Parayi vererek taksiden indim ve okula girdim. Birisi kolumdan tutup kenara çekti beni. Kendisine doğru baktığımda heyecandan ölüp biten Ayça'yi gördüm. "Noluyo lan?" dedim uykulu uykulu. "Arda! " bir an kalbim pat çat güm pat atmaya başladı. Noluyodu bana? "Ee? Nolmuş? " dedim. "Almila'yla çıkıyomuş !!!" dedi. Ne? Nasıl yani? "Napıyım yani? " dedim. Ölmek istiyordum. "Sen çantami alıp sınıfa ciksana. Gelirim ben birazdan" dedim ve çantami verdim. Hızlı hızlı binaya girip kızlar tuvaletine gittim. Bir kaç kız vardı. Kapıya elimi vurup "Çıkın dışarı! " dedim. Bana mal mal baktılar. "Çıkın dışarı dedim size !" diye tekrar bağırdım. Kızlar hemen çıktılar. Kapıyı kilitledim. Aynanın karşısına geçip bildiğim tüm küfürleri saydirdim. Çıldırmıştim belki de. Tanrım! Ondan nefret ediyorum. Ondan ölesiye nefret ediyorum. Kendimi duvarı yumruklarken buldum. Napiyorum ben? Noldu lan bana? Resmen başka bir Berfin olmuştum. Acı çeken, masum, aşık bir Berfin. Ama bu ben değildim. Olmamaliydim. Aynanın karşısına geçip yüzümü yıkadim. Üstümu başımı düzeltip kendime geldim. Bu ben değildim. Bu kadar güçsüz değilim. Kimse beni üzemez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Popüler Değişim
Teen FictionHarika bi kolejde burs kazanmamla Istanbul'a gitmem bir oldu. Hayatım tamamiyle değişmisti. Ve ben başka bi hayatta başka bi kızdım. (Hikaye adını "Tercih"den "Popüler Değişim" olarak değiştirilmiştir.)