En Iyi Arkadaşlar Birlikte Saçmalar

2.1K 87 8
                                    

Baskı yayınlandı! Haberiniz olsun :*

(MULTİMEDYA: BERFİN)

Bölüm Şarkısı:

Calvin Harris - Summer

Yanım da Rihanna'yla ormanda koşuyorduk. Arkamızda antiler gözden kaybolmuştu. "Rihanna! Iyi misin?" dedim yanına giderek. "Yeah, beybi, yeah. Sen?" dedi. Başımı salladım. Etrafıma göz gezdirdikten sonra Rihanna'ya döndüm ki yoktu. Nerdeydi?

Etraf sisliydi. Burdan ayrılmamak iyi olabilirdi. "Rihanna! Rihanna!" diye bağırdım. Uzunca bir süre bağırdıktan sonra sesi duyuldu "Berfin! Berfin! Berfin, uyan!" dedi. Ha?

***

Gözlerimi açtığımda Berkcan önümdeydi. "Rihanna nerde? Biz nerdeyiz?" dedim. Rihanna'ya ne olmuştu? "Ne Rihanna'sı kızım? Rüya gördün. Sinemadayız. Ses qes ve bir daha uyuya kalma." dediğinde bunun bir rüya olduğunu anladım. Ne yani ben Rihanna'yla koşmamışmıydım? Of be. Araya girmiştik ve bir kaç insan bana deli gözüyle bakıyorlardı. Omzumu silkip telefonumu çıkardım. Sinemaya gireceğimizden telefonu kapatmıştım. Açılmasını beklerken kafamı geriye atmış duruyordum. "Berfin, çok sıkıcısın. Hani eğlenecektik?"

"Berkcan, sinemadayiz."

Dediğimde yüz ifadem bu olmuştu: -_-

"Sinemadan sonra bir KFC yapıştırırız, sonra koparık." dedim ergen bir tavırla. "..." bir şey demişti ama telefonum açılmıştı ve onu takmıyordum. Açtığımda iki mesaj gelmişti:

Doğukan_

Güzelim, annen bizi evden aldı. Geziyoruz şuan. Akşam **** Kafe'de buluşalım, öptüm :*

"Tamam canım :*"

yazıp Gönder'e bastım.

Tunç_

Canım biz Ayça'yla Beşiktaş'tayız. Buluşalım? Arkadaşların gittiyse?

"Kardeşlerim onlar benim. Herneyse, katılamam canım ya. Berkcan'ımla geziyoruz. Sinemadayız. Başka sefere :)" 

"Başlıyor, kapat şunu." dediğinde telefonumu çoktan çantamın ön gözüne koymuştum. Mısırlarımız henüz bitmemişti ama çokta az değildi. Kolamdan uzunca bir yudum alıp bir avuç mısırı ağzıma attım.

Biliyorum, normalim.

Biliyorum, hayvan değilim.

Aklıma Internette okuduğum bir bilgi aklıma geldi:

"Transformers, aslındabize en yakın arkadaşlarınızın en kötü düşmanımız olduğunu göstermek istemiştir."

Ya da onun gibi birseydi. Hatırlamıyorum. Umrumda mı? Hayır, o zaman filme devam edebilirim.

***

Film nihayet ki bitmişti. Yine izlediğim en iyilerindendi. Kurgular hele. Bir muhteşem. Eğer sinemaya giderseniz, b filmi şiddetle öneririm. Kesinlikle, vereceğiniz o para sonuna kadar değer. Parayı Allah var ki sonuna kadar hak ediyor adamlar. (Samanyolu TV aqarrr)

"Şimdi ne yapıyoruz?"

"KFC'ye uçuyoruz. Aç mısın?"

"Hayır, sen?"

"Hayır."

"O zaman niye gidiyoz mal?"

"Gitmeyelim o zaman gerizekalı."

"Tamam."

"Tamam."

Berkcanla birbirimize bakıp güldük. Yapacağımız ilk şeye Hazırım bakışlarıydı bu. 

***

Aşağı inen merdivenlerden yukarı çıkarken gülmekten karnımıza sancılar girmişti. Yaşlı teyzeler, ablalalar, abiler, gençler kısacası herkes bize bakıyordu. Sonunda yukarı geldiğimizde kendimizi yere attık. "Ahahah, karnımm..." diyebildim sadece. Bir kaç dakika sonra gülmemiz kesildiğinde ayağa kalktık. Alışveriş merkezi üç katlıydı. Biz ikinci katındaydık. Merdivenlerin yanına gelip camdan sarktık. "Herkese merhabaa!" diye bağırıp el salladık. Bazıları selam verse de diğerleri bize deli gözüyle bakıyordu. "Yemek!" dedim piç smile yaparak. Koşarak yemek bölümüne geldik. Masalardan birine çıktık. O sırada telefonumdan Selfie şarkısını açmıştık. Şarkı başladığında deli gibi dans ettik. "BUT FİRST LET ME A TAKE SELFİEEEĞĞĞ!" 

"Aha! Güvenlik geliyor kaç kaç!" dediğinde masadan atlamış kaçıyorduk. Ve ne yazık ki çıkış birinci kattaydı! "Mağazalardan birine girelim, hadi hadi!" diyerek ileride ki Madam Coco mağazasına girdik. "Bak, ileride yatak var. Görevliler de oralarda değil." dediğinde oraya varmıştık bile. Yatağın üstünde ki yorganı kaldırarak içine girdim. Berkcan üstümü örtüp yastıklarla gizledi. O da hemen yanıma gelerek üstümüzü kapattık. Nefes almak için biraz boşluk bırkamıştık. Hızlı hızlı solurken nefeslerimiz yüzlerimize çarpıyordu. Sesler gelince kulaklarımızı kabarttık. "Buraya girmişler," dedi tok sesli birisi. "Polis," diye fısıldadığımda Berkcan işaret parmağıyla sus yapıp dudaklarıma bastırdı. Ne polisi ya? Güvenlik güvenlik. Gören de James Bond filmine düştük sanar ha. Yakalasalar bile en fazla para cezası verirler, o kadar.

Popüler DeğişimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin