Şimdi arkadaşlar, normalde bu üç hafta boyunca olmayacaktım ama internet buldum ve yazdım.
Ama diğer hafta bölümün geleceği kesin değildir.
Iyi okumalar
Multi: Ateş 'in dövmeleri 😶
Yazardan
Ateş kızın saçlarını okşadı, "Geçti" diye mırıldandığında kızın bayıldığını fark etti. Gözlerini kapatıp kokusunu içine çekti.
Bu acıyı ona yaşattığı için kendisinden nefret ediyordu ama eğer bunu en başında yapmasaydı kız gidecekti ve bir daha geri dönmeyecekti.
Tabi bu imkansızdı, il kendi adamları ile kaynıyordu.
Ateş derin bir nefes daha alıp kızı kucağına alıp kendisi ile birlikte kalktı. Yavaş bir şekilde yukarı çıkıp yatağa yatırdı.
Üzerini örttü ve balkonu sıkıca kapattı.
Emir'i aradı, "Emir, birkaç kişi gönder eve de yaraları sarsınlar, Yağız sokakta" dedi ve kapattı.
Aşağı inerken telefonu çaldı, "Evet?" dedi kısa keserek.
"Abi buldum kızları" dediğinde Ateş gerisini duymadan kapattı. Evden çıkarken yeni kız Yasemin orada durmuş bekliyordu.
Kız korkuyla kalktı, "Efendim" dediğinde Ateş önünde durdu.
"Şuan odada dinleniyor. Senden istediğim üstüne rahat bir şeyler giydir sonra da onunla muhattap olmanı istemiyorum. Senden bir şey istiyorsa getirirsin" dedi ve arabasının anahtarlarını çıkardı.
O sırada Rüzgar çıktı yan evden, hızla gelirken Ateş yandan bir bakış atıp arabaya bindi.
Tam basacakken Rüzgar bindi arabaya.
"Tam vaktinde" dedi Ateş ve gaza yüklendi. Arabaların arasından hızla geçerken Rüzgar sertçe sordu.
"Kıza ne yaptın?"
Ateş gerildi, ağzına geleni söylemek istiyordu. "Seni ilgilendirmez" dedi ve sağa saptı.
Rüzgar gözlerini kapattı ve derin bir nefes aldı.
"Ne yapmasını bekliyorsun kızın? Seni sevmesini mi? Ailesi onu öldü biliyor" dedi duygusuzca. Ateş cevap vermeden sokak arasında ilerledi.
"Abi... Kızı bırak demeyeceğim ama ailesine iyi oldu haberini verelim" dedi Rüzgar. Ateş birkaç küfür savurdu.
Hızlı ve gürültülü bir şekilde arabayı durdurdu, arabadan inerken Rüzgar sinirle homurdandı.
Sokak kapısına geldiklerinde kapıyı çaldılar, şifreyi söyledikten sonra Serhat açmıştı kapıyı.
İçerisi gürültülüydü, sigara havada katman oluşturmuştu. Ter ve parfüm kokusu birbirine girmişti.
Etrafa gözlerini gezdirdi adam, herkesin keyfi yerindeydi. Odasına yönelirken arkasından Rüzgar geliyordu.
Odaya girdiğinde kapıyı kapattı. Rüzgar genç adama baktı. "Ne yapıyoruz burada?" Ateş cevap vermeden masasına ilerleyip çekmecesini açtı, oradaki kırmızı düğmeye bastı.
Duvar ikiye ayrıldı, Rüzgar gördüğü merdivenlerle dudaklarını kıvırdı.
Genç adam Rüzgarı beklemeyerek aşağı indi. Arkasından geldiğini hissedebiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benden Kaçamazsın!
Teen Fiction"Benden uzak dur... lütfen!" dedim ağlamaklı sesimle. Dudaklarındaki acı gülümsemem içimi burktu. Ama ondan korktuğum fikrini değiştirmiyordu. "Senden uzak durmak mı? Denemedim mi zannediyorsun?" dedi sert bir sesle. Gözlerinde acı vardı, bunu göre...