Multi: Beste
"Daha varmadık mı?" diye sordum sıkıntılı bir sesle. O kadar yorulmuştum ki yolculuktan. Evden çıkalı yaklaşık dört saat olmuştu ve ben uyumamak için savaşmıştım.
Ateş'in inadına!
"Biraz daha var güzelim, uyuyabilirsin" dedi şefkatli bir sesle. Gülümsedim ve ona döndüm. "Teşekkürler ama uyumayacağım"
Yol başlamadan önce Ateş uyumamı istemişti ama ben uyumadım, yol boyunca Ateş'in de yorgun olduğunu biliyordum. Ne hissettiğini anlamak için uykumla savaşıyorum.
"Bu kadar yoruluyor musun?" dedim yorgun sesimle. Bakışlarını birkaç saniyeliğine bana çevirip gülümsedi.
"Ben meşgulum, uyumaktan alıkoyuyor beni" dediğinde kafamı salladım.
Biraz camdan dışarı baktıktan sonra telefon çalmaya başladı. Bakışlarımı ortamızda duran telefona çevirdim.
AZRA
Ateş başını dahi çevirmeden gözlerini birkaç saniyeliğine ona dikti. Cevap vermediğinde bakışlarımı kıstım.
Bu kızı hiç sevmedim.
"Açmayacak mısın?" dedim duygusuz bir sesle. Daha çok cırlamıştım.
Yüzünü hafif buruşturdu, "Şu an sırası değil" dedi. Birkaç saniyeliğine göz göze geldik ve gülümsedi.
O sırada telefon tekrar çalmaya başladı. Kaşlarımı çattım. "Ben açarım senin için" dedim ve bir şey demesine izin vermeden açtım.
"Aloo Atteeeş?" dedi kız gülerek.
Boğazımı temizledim. "Buyrun?" dediğimde Ateş sırıtmaya başlıyordu. Ellerimi yumruk yaptım. Bundan eğlenmesi hoşuma gitmemişti.
"Ah pardon! Yanlış numara galiba" dedi ve iki saniyeliğine sustu. "Yoo, bu Ateş'in. Kız sen kimsin?" dedi Azra rahat bir sesle.
Derin bir nefes aldım, her saniye kıza gıcık oluyordum. Belki damarlarımda dolaşan sinirdendir, bilmiyorum.
"Hmm, müsait değil. Ama ne problem varsa bana söyleyebilirsiniz" dedim soğuk bir sesle. Dediğim gibi, bu sesleri çıkaramıyordum. Yine cırlamıştım.
"Ayy" dedi kız ve kıkırdadı. "Senin Beste olduğunu varsayıyorum" dedi kıkırdayarak. "Ben Azra, konumuz Ateş ile benim aramda. Bunu sana onun anlatması lazım" dedi.
Ateş ile aramda...
İtiş ili irimdii...
"Hmm, bak canım-" dememe kalmadan telefon kulağımdan çekildi. Elim havada kalırken şaşkın bir şekilde bakışlarımı Ateş'e çevirdim.
"Azra seni sonra ararım, araba kullanıyorum" dedi ve kapattı.
Kollarımı göğsümde kavuşturdum. O ise bana hınzır bir ifadeyle bakarken masmavi gözleri parlıyordu.
"Sinirli halin çok hoşuma gidiyor, bir de bu kıskançlıksa..." diye mırıldandı bana doğru. Kaşlarımı çattım ve bana doğru eğilmesinden kurtulup başımı cama yasladım.
"Git Azra ile hoşuna git" dedim. Dediğimin hiç mantıklı olmadığını biliyordum ama bu his beni kötü hissettirmişti. Şu an nedense Ateş ile kavga etmek istiyordum.
Güldü, "Güzelim benim-" dedi ve arabayı yana çekti. "Bana güvenmiyor musun?" dedi ve başını yan eğip bana baktı.
Ağzım şaşkınlık ile açıldı, "Yanımda erkek istemeyen sen, gelmiş burada 'Bana güvenmiyor musun?' diye soruyorsun" dediğimde eğlenen yüz ifadesi söndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benden Kaçamazsın!
Teen Fiction"Benden uzak dur... lütfen!" dedim ağlamaklı sesimle. Dudaklarındaki acı gülümsemem içimi burktu. Ama ondan korktuğum fikrini değiştirmiyordu. "Senden uzak durmak mı? Denemedim mi zannediyorsun?" dedi sert bir sesle. Gözlerinde acı vardı, bunu göre...