Selamlar, nasılsınız?
Aramıza yeni katılanlar var, hoş geldiniz kuzular.
Yeni umutları yazmaya başladığımda 2017'nin sonlarıydı. Sonra iki kez yeniden yazdım, düzenledim. Şimdi kurguda da, Yeni Umutlar'ı ilk yazdığım zamanın üzerinden de 5 yıl geçti aşağı yukarı.
Kurguda da 2023'teyiz anlayacağınız.
Doğru zaman gibi hissediyorum.Hadi, başlayalım o zaman.
Oy ve yorum bırakmayı unutmayın bebekler.
İyi okumalar.
Bölüm şarkıyı, Funda Arar, Senden Öğrendim.
37.BÖLÜM "YILLAR VE ZAMAN"5 yıl sonra
Zamanı tutmak o kadar kolay değil. Geçen yıllar bana bunu öğretti.
Gecenin çöktüğü gökyüzünün altında, düşünmemeye çalıştığım şeyleri düşünerek geçen anlarda bunu daha iyi anlıyorum.
Ama en sonunda buradayım işte, yıllar sonrasında, olduğum bu kişiye, yaşanmışlıkların beni değiştirdiğini düşündüğüm bu yeni halime bakıyorum. Derin bir nefes alıyorum.
Yaşıyorum, hayattayım yani.
Bu hem şaşırtıyor hem de huzurlu hissettiriyor.
Başaramayacağını düşündüğün şeyleri öyle böyle bir şekilde başarabilmek. Yaşayabilmek... Bence büyük bir başarı. Zira bu, daha fazlası için bir adım. Daha güzel bir yaşam için, daha mutlu bir an için bir umut. Elinden her şeyin uçup gitse de, umut olduğu sürece yeniden başlayabiliyormuşsun.
Çünkü umu yaşamayı, yaşamak da umutları yeşertiyor.
Başımı kaldırıp gökyüzüne bakıyorum.
Gökyüzü bu gece de parlak. Yaz günleri yıldızları görmek hem kolay hem de zor. Seviyorum gökyüzüne bakmayı. Geceleri özellikle. Ay dolunay olduğunda ise gökyüzünü izlemek bir başka güzel.
Havanın oldukça sıcak. Pencereyi sonuna kadar açmışım. Dışarıda tek bir dal kımıldamıyor neredeyse.
Gökyüzünü izleyerek bol şekerli kahvemi yudumluyorum.
Artık alışkanlıklarım da değişti. Kahveyi, sıcak çikolatadan daha çok tercih eder oldum. Salebi ise artık pek içmiyorum.
Beş yılda damak tadımızın değiştiğini okumuştum bir yerlerden. Değişebiliyormuş demek ki, beş yıldır içmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ UMUTLAR
عاطفيةEce için yeni okul, yeni şehir ve yeni arkadaşlıklar demekti. Yeni şehrini sevdi, birkaç kişi dışında yeni arkadaşlarını da. Birisi için hissettikleriyse çok farklıydı. Kendisini sevdiğine inandırdiğı bir sevgilisi olsa da buna engel olamadı. Ama ha...