15

1.1K 51 4
                                    

Alkohol a modrovláska

Dneska se měla konat ta párty. Další. Ve škole se nemluvilo o ničem jiném. Všichni se všech ptali jestli jdou.
„Jdeš taky?" zeptala se mě jedna slečna, kterou jsem znala ze zpěvu.
„Nevím, ale asi jo."
„Tak to je super! Moc ráda tě tam uvidím. "
„Nápodobně." a odešla jsem na hodinu chemie. Profesorka vykládala něco o reakcích a já mezitím zkoumala periodickou soustavu. „Co třeba slečna Terner."
„Moc se omlouvám, ale mohla byste mi prosím zopakovat otázku?"
„Ptala jsem se, slečno T, jestli platí tato rovnice. " podívala jsem se na příklad na tabuli a viděla jsem jen písmenka a čísla.
„Nemám tušení co s tím mám provést."
„Tak se podívejte pořádně! A dávejte už pozor, nebo rodiče dostanou dopis!"
Znovu jsem se zadívala na rovnici.

„ Nevím co je na té rovnici špatně. "

A co třeba tato sloučenina?"
„Ano jistě, má tam být K2O a ne jen KO, jelikož je to oxid draselný a ne draselnatý. " řekla jsem a dále jsem se věnovala tabulce prvků.
Zbytek dne jsem byla již neviditelná. Jako vždycky.

Doma byl jen taťka, když jsem přišla ze školy. „Ahoj. "
„Ahoj, Lory. "
Dál se o mě nezajímal. Což mi vyhovovalo. Doma jsem se moc nezdržela. Vzala jsem si na sebe černé šaty a červené silonky. Obula si černé kecky a vzala si přes sebe kabátek. Přeci jen už byl říjen a začínalo být chladno. Došla jsem k Benovi, který byl stále v teplákách. Pozval mě dál. Pozdravila jsem jeho rodiče, kteří se mě okamžitě začali ptát na školu. Ben se jim snažil vysvětlit, že je to blbý, ale já jsem poslušně odpovídala na otázky.
„Jsem ráda, že má můj klučina tak hodnou kamarádku."
„Mamiii!!" zakřičel Ben z koupelny.
Usmála jsem se a vzala si kousek domácích sušenek.
Když jsme se konečně dostali z domu bylo už devět. Tma jak v pytli, a tak jsem se Bena držela jak klíště. Dělal si ze mě srandu.
„Se bojíš jo? Tak to aby si nechodila na tu párty teda. "
Šlápla jsem mu na nové boty. „Dobře." byla to malá pomsta.
Po chvíli cesty jsem se Bena zeptala, kam že to jdeme. Dostalo se mi odpovědi, že to bude v nedaleké hospůdce. Cestou jsme se bavili o maturitě a podobných věcech. Chudák Ben to měl těžší. Nebo si to aspoň myslel. Já mu tvrdila opak.

„Hele teď se pojď bavit a neřeš nic, jo?"
A vešli jsme.

„Lory! Rád tě tu vidím." řekl nějaký kluk a objal mě. „nápodobně. "
„Jee čau! Ty jsi vážně dorazila! Máš krásné šaty." řekla holčina ze zpěvu. „Jsem tady v celé své kráse, dobře to byl blbej vtip. Děkuju."
„Pojď, zvu tě na drink."
„Ale já.."
„Prosimtě pojď. "
Objednala nám sklenku coli s rumem. Prý na rozjezd.
Ťukly jsme si a já si jen cucla a zjistila jsem, že to není to co tu budu pít celou noc. Pak někam zmizela a já se šla projít. Chodila jsem mezi davem, vyhýbala jsem se líbajícím se lidem. A pak jsem tam spatřila Wadea. Jak se líbá s nějakým klukem, nebo aspoň tak vypadal. Následně jsem zjistila, že je to jen holka s krátkými vlasy. Sice jsme spolu oficiálně nechodili, ale i tak mi to bylo hrozně líto.
Okolo jedné ráno se skoro všichni shromáždili ve velké hale. Šla se totiž hrát flaška.
„Tak ještě jednou. Žádná pravda, jen úkoly! Ne neodchazejte prosím. "
První se zvedli vystrašení prváci.
„Zároveň tu vítám nové hráče! Tak jde se na to!"
A roztočil lahev. Její hrdlo se zastavilo těsně vedle mě. Naštěstí to bylo na kluka po mé pravé straně. Hráč naproti mu vymyslel úkol. Měl proběhnout, jen ve spodním prádle, celý areál hospody. Část hospody totiž pronajata nebyla a složila jako klasická hospoda.
Ostatním se to zdálo moc lehké, a tak musel ještě křičet, že ho chceme znásilnit.
Dost lidí tu bylo opilich. Stejně jako mladík vedle mě.

Začal si svlekat tričko, následně i kalhoty. Holkám se to očividně líbilo. Hugo, tak se jmenoval ten mladík, který seděl vedle mě, se rozběhl a křičel. Všichni z toho měli dobrý den, jen já jsem byla ráda, že jsem to nemusela absolvovat. Jenže ty úkoly co dostávali ostatní byly ještě horší. Bála jsem se co budu mít já. Ben seděl moc blízko u mě a Wade tu nebyl.

Sakra. Ne, prosím otoč se ještě kousek. Malinko do leva. Fakt jen malinko. Ne. Ne. Ne.

Hrdlo padlo na mě. Polkla jsem na prázdno.
„Takže.. Půjdeš tady s Kelly a políbíš ji. Slyšíš políbit, ne jen pusu. Nebo dej kousek oblečení. "
Kelly jsem neznala. Nebyla od nás ze školy. Všimla bych si jí. Měla výrazně modré vlasy. Modrovláska přišla ke mne a jednu ruku mi omotala okolo krku. Přitáhla si mě. Cítila jsem její dech. „Neboj, nekoušu." a pak dodala. „Jen někdy."
Naklonila hlavu na stranu a pak se naše rty spojily. Už chápu jak to myslí s tím, že jejich rty jsou pro ně jako stvořené. Měla jsem motýlky v břiše, ale náramně jsem si užívala její dotyky. Když nám došel kyslík tak jsme přestaly. Ozval se bouřlivý potlesk. „Byla si vážně dobrá, škoda že si hetero. "řekla a vrátila se na své místo. Byla jsem taky pod vlivem alkoholu, tak jsem si to moc nepřipouštěla. Poté už na mě flaška nikdy nepadla. Byly asi tři ráno a někteří odcházeli. S Benem jsme ještě jít nechtěli. Seděli jsme na baru spolu s Kelly a Hugem. Povídali jsme si a smáli se. Nevím jestli to bylo tím alkoholem nebo opravdu, ale s Kelly mi bylo dobře. Vyměnili jsme si čísla. Ben se bavil s Hugem ohledně nějakých bot. Ti dva se hledali. Já si mezitím odskočila na záchod.
Když jsem z něj vyšla stála tam Kelly. Její modré vlasy byly překrásné.
„Vážně jsi hetero? " zeptala se mě a znovu mě políbila. Rukou sjela na záda a hladila mě po nich. Já si mezitím hrála s jejími vlasy.
„Jestli jsem hetero, tak ty jsi ten nejhezčí kluk kterého znám!"
„Aww. Jenže já mám přítelkyni. "
„Tak to by jsme toho měli nechat a ještě jedna malá pusinka by nebyla?" zaškemrala jsem. Bylo to něco krásného. Nikdy předtím jsem necítila větší touhu někoho políbit.
„Nech toho, budu mít výčitky svědomí."  ohradila se, když jsem se ji dotkla na zadku.
„Ale notak.”
Ben se stále bavil s Hugem. Nechápu jak se mi to povedlo, ale začínalo vycházet slunce a já byla stále v pohodě.
„Lory, měli bychom jít."
„Ahoj Hugo. Kelly? Ahoj. " rozloučili jsme se a odešli.

„Tady se nám někdo zamiloval. " řekl cestou.
„Je hrozně krásná. Počkej ty si neříkal nic o tom že je to holka!"
„Proč? Měl bych snad? "
Pod vlivem alkoholu jsem se zamyslela. „Ne."
„Tak vidíš. Jsem zvědavej co budeš říkat až se probudíš a budeš mít opici."
„Asi to, že je to s holkama lepší než s klukama."
„Dobře. " a zasmál se.
„Ono je tu něco k smíchu? "
„Nene."
„Bene? Mě je blbě." a hned jak jsem to dorekla tak jsem vyvrátila obsah žaludku.
„No hezký. Co si s tebou počnu. "
„Promiň."
Dnes jsem přespala u Bena. Jak jsem se dozvěděla, prospala jsem celý den i noc. Ani jednou jsem už nezvracela jen jsem prý furt něco povídala o Kelly.  Měli jsme ve škole zrovna volno což se mi hodilo. A v pátek nám to ředitelka odpustila a dala nám volno. Byli jsme jediná škola ve městě co měla volno.

Úžasný pocit.

Myslíš si, že víš víc? Kde žijí příběhy. Začni objevovat