Birkaç saate sınav sonuçları açıklanıyordu. Herkes çok heyecanlıydı. Kiminin ümidi hiç yoktu kimi ise hayallerine kavuşmak için dakika sayıyordu. Ada sınavla ilgili en ufak bir şey duymak istemediği için tüm gün yataktan çıkmadan film izlemeye karar vermişti. Kerem isteksizce annesinin ona söylediklerini dinliyordu: "Bak Ayten Teyzen ekonomi yazsın diyor geçen yıl girdi onun kızı..." Yeşim çoktan bilgisayarını açmış, bir yandan üçüncü sandviçini yerken bir yandan da saati kontrol ediyordu. Banu Furkan'ın evindeydi ve sonuçları beraber öğrenmek için el ele vaktin gelmesini bekliyorlardı. Ali ve Mert salonda oturmuş televizyon izlerken, anneleri mutfakta konuşuyordu: "Haklarında hayırlısı bakalım. İnşallah ikisinin sonucu da iyi gelir."
Ve hayatlarına yön verecek o sayılar artık karşılarındaydı. Bazıları üzüldü, bazıları sevindi...
-Whatsapp Grubu-
Furkan: Sonuçlar nasıl millet? (17.05)
Mert: Benim fena değil 24k. Ali'nin de 36k. (17.19)
Furkan: İyi gelmiş ikinizin de. Tebrikler beyler! Benim 55k. (17.25)
Yeşim: Ben ilk bindeyim. (17.40)
Furkan: Belliydi zaten hahah :D Tebrikler. (17.42)
Mert: Tebrikler Yeşim. Banu'nun nasıl Furkan? (17.52)
Furkan: Bilmiyorum ki bana da söylemedi. Beraber bakıyorduk sonuçlara. Birden kalktı gitti. (17.55)
Mert: Anladım. (18.00)
Kerem: 18k benim de millet. (18.22)
Furkan: Vayy kardeşim. Yakmışsın ortalığı hahaaha :D (18.25)
Kerem: Eyvallah kardeşim. (18.26)
Banu evden bir hışımla çıkmıştı. Hıçkırarak ağlıyordu. Aldığı bu sonuçla burs kazanması imkansızdı. Şimdi ne yapacaktı? Furkan'a ne diyecekti? Tam bunları düşünürken telefonu çaldı. Tanımadığı bir yurtdışı numarasıydı. Açtı. "Hello bebeğim! Ben Gözde." Banu şaşkındı: "Gözde?!" Gözde devam etti: "Ya biliyorum sana haber vermeden gitmeme bozuldun. Hepsini açıklayacağım sana. Neyse sen sınav sonucunu söyle, nasıl geldi?" Banu ağlamaklı bir şekilde: "Gözde iyi değilim. Beklediğim gibi değil. Aslında ben daha..." Gözde hemen lafa girdi: "Anladım. Şey... Kerem'inki nasıl?" Banu Gözde'nin asıl amacını anlamıştı: "Senin derdin belli oldu. Ben umrunda değilim. Bilmiyorum Gözde Kerem'in sonucunu." Gözde olayı toparlamaya çalıştı: "Banu yanlış anladın. Tabi ki umrumdasın sen benim. Tek arkadaşım sensin bilmiyor musun?" Banu sitemkardı: "İşte sorun da o. Sana katlanan başka biri yok diye kullandın beni yıllarca. Ne başka bir arkadaş edinmeme izin verdin ne de sevgilimin olmasına. Bundan sonra sana izin vermeyeceğim. Beni bir daha arama!" Banu telefonu kapatıp gökyüzüne baktı: "Artık böyle. Bundan sonra pişman olacağım bir şey yapmayacağım." dedi kendi kendine.
Ada grupta geçen konuşmaları okudu. Bu mesajları okumak onu ne kadar acıtsa da herkesin sonucunu merak ediyordu. Özellikle Kerem'inkini. Sonucu okuduğunda ise şöyle dedi kendi kendine: "Benim hayallerimi yıktın ama kendininkini gerçekleştirdin demek. Tebrikler Kerem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonun Başlangıcı
Teen FictionHerkes bir maskeyle yaşar. Ne kötü görünenler gerçekten kötüdür ne de iyi görünenler gerçekten iyi. Yaşadıklarımızın ardında da bir şeyler gizlidir hep. Hangi mutluluklar acı, hangi acılar mutluluk getirir bilinmez. Aslında her son yeni bir başlangı...