Banu ve Gözde ellerinde alışveriş paketleriyle dönüş yolundaydı. Banu tedirgin bir ses tonuyla: "Gözde sadece 1 ayımız kaldı, artık çalışmalıyız. Bugün Yeşim'e bir matematik sorusu sordum ve hiçbir şey bilmediğimi fark ettim" dedi. Gözde gözlerini devirerek: "Banu niye dert ediyorsun ki şu sınavı? Gireriz bir özel üniversiteye, öder babamız." diye cevap verdi. Banu sessizce yere baktı. İçinden geçenleri Gözde'ye söyleyemedi. Gözde ise çoktan konuyu Kerem'e getirmişti bile. Lisenin başından beri konu hep aynıydı zaten. Banu artık çok sıkılsa da bunu Gözde'ye belli edemiyordu. En sonunda "Gözde çocuğun 2 yıllık bir ilişkisi var, çok da mutlular. Artık bırak şu çocuğu." dedi. Gözde birden durdu: "Banu sen benim en yakın arkadaşımsın, bunu nasıl söylersin? Kerem'in benim için her şeyden önemli olduğunu bilmiyor musun sen? Onlar elbet bir gün ayrılacak ve Kerem ona olan aşkımı anlayıp bana gelecek. Tamam mı?" diye bağırdı. Banu'yu beklemeden koşarak taksiye bindi ve oradan uzaklaştı. Banu artık emindi: Kerem Gözde için aşktan fazlasıydı, artık bir saplantıydı.
Mert havanın kararmasıyla sahilde yürümeye başladı. Kafasındaki düşüncelerden bir türlü kurtulamıyordu. Ali'nin iç dünyasında neler yaşadığını öğrenmeliydi. O an aklına bir fikir geldi. Yeşim geçen ay Ali ile proje partneri olmuştu ve 1 hafta beraber çalışmışlardı. Onu arayıp bir şey hissedip hissetmediğini sorabilirdi. Yeşim'i aradı. Yeşim memnuniyetsiz bir ses tonuyla açtı telefonu, ders çalışmasının bölünmesini sevmezdi. Mert mahçup bir ses tonuyla aklından geçenleri sordu. Yeşim ise dikkatini çeken bir şey olmadığını söyledi. Mert üzülerek kapattı telefonu.
Ertesi gün okulda Yeşim Mert'in yanına geldi: "Mert dün seninle konuştuktan sonra biraz düşündüm. Galiba bir iki şey söyleyebilirim sana." Mert heyecanla Yeşim'i kenara çekip çıkışta anlatmasını söyledi. Ali ise yine çizgi roman okuyordu, orda konuşsalar da duymayacak kadar dalmıştı.
Ada ve Kerem bir köşede el ele tutuşup haftasonu planı yapıyordu. Gözde yanlarına giderek haftasonu doğum günü partisi vereceğini söyledi. Ada ve Kerem yaptıkları romantik planı yapamayacakları için bozulsalar da geleceklerini söylediler. Gözde tüm sınıfı davet ettiği bu partide günlerdir hazırladığı planı gerçekleştirecekti, bu sefer kararlıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonun Başlangıcı
Novela JuvenilHerkes bir maskeyle yaşar. Ne kötü görünenler gerçekten kötüdür ne de iyi görünenler gerçekten iyi. Yaşadıklarımızın ardında da bir şeyler gizlidir hep. Hangi mutluluklar acı, hangi acılar mutluluk getirir bilinmez. Aslında her son yeni bir başlangı...