Kerem: "Sonunda haftasonu geldi!" diye düşünerek kursun yolunu tuttu. Ders boyunca Ebru Hoca'ya çıkışta söyleyeceği şeyleri planlamıştı. Sonunda ders bitmişti. Kerem Ebru Hoca'nın yanına geldi: "Selam. Şey... Geçen gün kahve teklifimi reddetmiştiniz fakat..." "Ah kahve mi! Şu an ihtiyacım olan tek şey Keremciğim! Gel içelim hadi." Kerem oldukça şaşırmıştı. Böyle bir tepki beklemiyordu. Beyoğlu'nda güzel bir kafeye oturdular. Ebru Hoca son derece keyifli ve enerjik görünüyordu. "Ben İzmirliyim. Buraya üniversite için geldim sonra da burada devam ettim hayatıma." dedi. "Evet biliyorum. Yani..." "Beni araştırdın hahaha!" "Evet biraz öyle oldu." "Kahven soğuyor iç hadi." "Size bakmaktan içemiyorum ki. Çok... Çok güzelsiniz." "Ah çok tatlısın Kerem ama sence de sana göre biraz yaşlı kalmıyor muyum haha?!" "Aşkın yaşı mı olurmuş?" "Hopp genç adam, aşk meşk işlerine hiç girme! Biz ağzımızın payını aldık o işlerden haha!" Kerem ve Ebru Hoca koyu bir sohbete dalmışlardı. Kerem onun bu doğal hallerine bayılmıştı. Akşam eve geldiğinde Ebru Hoca'yla konuştuklarını düşündü. "Onun kalbini kırmışlar ama ben onarırım!" Bu düşünceler onu esir almışken Ebru Hoca'ya tekrar mesaj atmaya karar verdi.
keremaltinsoy: Bugün için teşekkür ederim, sizinle vakit geçirmek harikaydı :) (21.47)
ebruyilmazoglu: Alt tarafı bir kahve içtik Kerem. Kendine gel. Her kafana estiğinde bana yazamazsın. Arkadaşın değilim ben senin. (22.00)
"Bu neydi şimdi?!" diye söylendi Kerem kendi kendine. Olanlara bir anlam veremiyordu. Kafası karmakarışık olmuştu.
Yeşim iyiden iyiye zayıflamıştı. Eski tişörtlerini elbise olarak giyebilirdi neredeyse! Her aklına koyduğunu yaptığı gibi bu işin üstesinden de gelmişti! Yeşim aynada gördüğü kızı gerçekten beğeniyordu artık! Aynada kendini incelerken Merve aradı: "Kızım hazırlan! Akşam bizim tayfayla gece kulübüne gidiyoruz ve tabi ki sen de geliyorsun!" Yeşim ise: "Ay yok Merve. Hiç benlik değil. Gelmeyeyim ben." diyerek bu teklifi reddetti. Merve üsteliyordu: "Ya Yeşim lütfeeen! Bak söz ne zaman istersen kalkarız. Hiçbir partiye gelmedin zaten." Yeşim isteksiz de olsa: "Of... İyi peki." dedi ve telefonu kapatıp hazırlanmaya başladı.
Akşam olmuştu. Herkes toplanmıştı gece kulübünde. Yeşim mekana girerken herkes dönüp ona bakmıştı, gerçekten büyüleyici görünüyordu! Merve hemen: "Kızım olay olmuşsun! Bu ne?!" diyerek sarıldı Yeşim'e. Yeşim ortama alışmaya çalışıyordu. Biraz gergindi. İlerleyen saatlerde Merve Yeşim'in elinden tutup: "Hadi daaans!" diyerek bağırdı. Yeşim önce reddetse de ısrarlara dayanamayıp Merve'yle dans etmeye başladı. Çok eğleniyorlardı. Yeşim tam kendini kaptırmış dans ederken arkada birinin ayağına bastığını farketti. Arkasına dönüp: "Çok affedersiniz." dediğinde şoka girdi: "Furkan?!" "Yeşim?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonun Başlangıcı
Teen FictionHerkes bir maskeyle yaşar. Ne kötü görünenler gerçekten kötüdür ne de iyi görünenler gerçekten iyi. Yaşadıklarımızın ardında da bir şeyler gizlidir hep. Hangi mutluluklar acı, hangi acılar mutluluk getirir bilinmez. Aslında her son yeni bir başlangı...