Ali ve Mert kampüsteki çimlere yayılmış sohbet ediyorlardı. Hava güzeldi ve keyifleri yerindeydi. O sırada Tuğçe Mert'e mesaj attı.
Tuğçe: Napıyorsun? (12.54)
Ali telefona bakarak: "Kim?" diye sordu. Mert "Tuğçe." dedi. "Benimki de soru işte! Başka kim olacak!" diye güldü Ali. "Onu ciddi ciddi kıskanıyor musun?" diye sordu Mert. "Kız sana yürüyor ve sen de buna izin veriyorsun." dedi Ali. "Tuğçe rahat ve girişken bir kız. Bana yürüdüğünü sanmıyorum." dedi Mert. "Yapma Mert!" diye çıkıştı Ali. O sırada Tuğçe yanlarında beliriverdi: "E aşk olsun ama Mert! Mesajımı görmezden gelmişsin resmen." diyerek güldü. "Görmemişim kusura bakma." dedi Mert. "Hava çok güzel ya! Bakın ne diyeceğim! Dersiniz yoksa çıkıp biraz gezelim mi? Dilara'ya da haber veririm! Dördümüz güzel bir gün geçirmiş oluruz." dedi Tuğçe heyecanla. "Ne dersin Ali?" diye sordu Mert. "Dersim yok ama ben..." "İtiraz kabul etmiyorum! Farkındayım benden çok hazzetmiyorsun ama kendimi sana sevdireceğim Ali." dedi Tuğçe. Hemen telefonuna sarılıp Dilara'yı aradı. "Tamamdır geliyor!" Tuğçe'nin arabasıyla Kadıköy'e giden bu dörtlüden Tuğçe halinden gayet memnun görünüyordu. "Sizi müthiş bir restorana götüreceğim! Hamburgerleri efsane!" dedi. Restorana geçtiler. Ali neredeyse hiç konuşmuyordu. "Okul nasıl gidiyor?" diye sordu Dilara. "İyi." diye kısa kesti Ali. Tuğçe durmadan konuşuyordu: "Ondan sonra içeri girdim bir baktım kardeşim orada! Hahahah!" Onun bu cıvıl cıvıl halleri görenlere gerçekten enerji veriyordu. Tuğçe birden Ali'ye döndü: "Ya Ali. Seninle ne yapacağız biz?" diyerek güldü. "Nasıl yani?" dedi Ali. "Bir sevemedin bizi, farkındayım. Üzülüyorum bu duruma. Seninle aramın iyi olmasını çok isterim. Ben farketmeden seni kıracak bir şey mi yaptım?" dedi Tuğçe gülümseyerek. "Şey... Seninle alakası yok. Bu aralar biraz canım sıkkın." dedi Ali. "Yardım edebileceğimiz bir konuysa lütfen söyle. Elimizden geleni yapalım." dedi Tuğçe. "Teşekkürler. Ben halledebilirim." dedi Ali. Dilara Tuğçe'ye kaş göz yaparak: "Ben bir lavaboya gideceğim." dedi. Tuğçe anlamıştı: "Dur ben de geleyim." Masadan kalkıp tuvalete gittiler. Dilara hemen Tuğçe'yi kenara çekti: "Kızım ne yapıyorsun sen?! Çocuğun üstüne gitmesene. Belli ki zorla gelmiş zaten. Niye üsteliyorsun bu kadar?" diyerek çıkıştı. Tuğçe kendinden emin bir şekilde: "Kızım biraz düşün. Mert'le aramda bir şey olup olmaması Ali'ye bağlı. Çok yakın arkadaşlar. Hep beraberler. Ali beni sevmezse Mert'le olmam çok zorlaşır. Onunla aramın iyi olması önemli." dedi. "Bu derece taktın yani Mert'e öyle mi?!" diye sordu Dilara. Tuğçe aynada kendine bakarak şöyle dedi: "Evet. Göreceksin beraber olacağız. Ondan çok hoşlanıyorum!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonun Başlangıcı
Fiksi RemajaHerkes bir maskeyle yaşar. Ne kötü görünenler gerçekten kötüdür ne de iyi görünenler gerçekten iyi. Yaşadıklarımızın ardında da bir şeyler gizlidir hep. Hangi mutluluklar acı, hangi acılar mutluluk getirir bilinmez. Aslında her son yeni bir başlangı...