Son Dakika! Üniversite Yerleştirme Sonuçları Açıklandı!
-Whatsapp Grubu-
Mert: Olley be olley! Yeditepe hukuk %50 burslu! (00.07)
Furkan: Abi çok iyi yaa :D Tebrik ederim valla. Alinin ne geldi? (00.10)
Mert: Sağol Furkan. Onun yeditepe işletme tam burslu. Senin neresi? (00.16)
Furkan: Koç işletme benim. Babadan burs hahahha :D (00.20)
Mert: Hahahah olsun ya :D Hayırlı olsun (00.23)
Kerem: Benimki şaşırtmadı valla. İtü ekonomi :D (00.30)
Furkan: İtü diyorsun ;) (00.34)
Kerem: Aynen kardeşim ;) (00.35)
Mert: Ooo tebrikler Kerem (00.38)
Kerem: Eyv kardeşim (00.40)
Banu: Anadolu işletme (00.52)
Mert: Eskişehirde dimi? İyi ya yakın istanbula (00.55)
Banu: Evet eskişehirde. Aynen yakın (00.58)
Furkan: Beyler her haftasonu eskişehirdeyim yani :D (01.00)
Mert: Hahahha (01.04)
Kerem: Helal olsun kardeşim :D (01.07)
Yeşim: Gs hukuk benim. Herkese hayırlı olsun sonuçlar (01.15)
Kerem: Yeşim valla tebrik ederim. Müthiş bir yer orası (01.16)
Mert: Cidden öyle tebrikler yeşim (01.20)
Furkan: Yeşim gör bizi ilerde bak hahaha :D Tebrik ederim ben de (01.22)
Banu: Yeşimm tebrikler! (01.25)
Yeşim: Herkese çok teşekkür ederim (01.32)
Herkes artık hayatının nerede devam edeceğini biliyordu. Genel olarak sonuçlar memnun ediciydi. Sadece Banu ve Furkan ikilisi biraz buruktu. Artık farklı şehirlerde yaşayacaklardı. Bu konuyu defalarca konuşmalarına rağmen hala aşamıyorlardı. Hasret çekecek olmak, her gün görüşemeyecek olmak onlara çok koyuyordu. Hayat işte. Bazen insanları zorla bir yola sokuyordu ve kimse buna engel olamıyordu, yolu yürüyecek olanlar bile.
Furkan: Üzülmüyorsun dimi fıstık? Bak ben üzülmüyorum. Eskişehir çok yakın. Her hafta görüşürüz. (01.45)
Banu: Üzülmüyorum aşkım. Evet çok yakın biliyorum. Biz bunu aşarız, eminim buna. (01.50)
Furkan: Tabi ki aşarız. Seni çok seviyorum <3 (01.51)
Banu: Ben de seni <3 (01.52)
İkisi de birbirini üzmemek için yalan söylüyordu. Öyle üzgünlerdi ki. Ağlayarak yazdığı mesajlarında bunu gizleyeme çalışsalar da onları çok zor günlerin beklediğinin farkındaydılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonun Başlangıcı
Genç KurguHerkes bir maskeyle yaşar. Ne kötü görünenler gerçekten kötüdür ne de iyi görünenler gerçekten iyi. Yaşadıklarımızın ardında da bir şeyler gizlidir hep. Hangi mutluluklar acı, hangi acılar mutluluk getirir bilinmez. Aslında her son yeni bir başlangı...