DANIEL POVS
" Ok deal! So korang dah faham kan? Plan kita untuk rapat kan Jiyeon dengan Jimin balik " Aku meletakkan tangan aku diatas meja dan diikuti 40 orang yang lain.
Iaitu Wannaone,Seventeen,BTS ( kecuali Jimin ) dan EXO.
" Oriteu! Jimin dan Jiyeon! " Mereka bersorak.
" Ok now,ikut macam plan kita smalam ok? Jihoon,kau pergi ajak Jiyeon rehat sama sama bila waktu rehat nanti dan kau Taehyung,ajak Jimin rehat sama sama dengan geng BTS...Seventeen kau jangan berangan nak pergi usha awek ke apa sebab kau kena duduk meja Wannaone rehat nanti arraseo! " Terangku panjang lebar kepada mereka atau lebih tepat tentera askar aku.
" Aip aip kapten Niel! " Seventeen dan BTS mengangkat tabik pada aku.
Aku debik gak dak dak ni.
S
K
I
P
JIYEON POVS
Kring!
" Ok murid2,kamu boleh keluar rehat sekarang " Kata Songsaenim Han lalu keluar dari kelas.
Knock knock!
Aku memandang kearah pintu kelas.
Lah,Jihoon rupanya.
Lantas aku menuju kearah Jihoon yang tersenyum kearah aku.
" Whae? " Soalku.
" Niel Oppa ajak rehat sama sama " Jihoon tersenyum memandang aku.
" Takpelah,Jiyeon tak nak rehat " Kataku jujur.
" Pleasuuuu nama en soge jjeo jjang " Rayu Jihoon sambil membuat gaya Jjeo Jjangnya.
" Yelah " Aku berjalan disebelahnya dan kami berdua menuju ke kantin.
~
TAEHYUNG POVS
" Jom la Jimin...rehat sama sama,lagipun dah lama kau tak join kitorang " Pujukku lembut dan sopan.
" Malas " Balas Jimin singkat.
" Bxhdbdhsh takpelah...macam ni ah member...aku tahu la aku ni lain dari yang lain...perangai cam Alien...tapi tak payah la sampai nak palau aku...hisk...sampai hati mu Park Jimin kerana mengabaikan seketul Taehyung " Aku mengeluarkan air mata palsu aku.
Hahah!
" Pft. Jom la " Lantas Jimin menarik tangan aku dan menuju kekantin.
" Macam ni la kawan aku " I never let you go~~~ " Kataku sambil menyanyi lagu Let Go.
Kantin
JIMIN POVS
Belum sempat aku melabuhkan punggung disebelah Taehyung,mataku tertancap pada satu susuk tubuh yang aku kenali.
Kang Jiyeon.
" Weh Aneh " Panggilku pada Taehyung.
" Ha,kau nak apa ketot? " Soalnya balik sambil bermain game Dress Up.
Halah game yang kita make up make up tu.
" Kau tak cakap pun Jiyeon ada jugak " Soalku berbaur berbisik.
" Aku pun tak tahu dia ada " Jawabnya ringkas.
" Aku chau eh? " Belum sempat aku bangun,Taehyung menarik blazer aku.
" Kau duduk diam diam " Kata Taehyung memandang aku tajam.
~
JIYEON POVS
" Ehhhh BTS la,Wei jom ah makan skali " Daniel memanggil Namjoon selaku ketua pengawas dan ketua BTS.
Semua pangkat dia rembat.
-_-
" A jum jum jum " Taehyung bangun dan duduk disebelah Kiri Daniel.
Mata aku tertancap pada Jimin.
Fark.
" Jimin ah! Sini la " Laung Jisung pula.
Nak pecah gendang telinga aku.
Perlahan lahan Jimin bangun dan menghampiri meja kami.
" Haaaa kau duduk...uhmmm sbelah Jiyeon ha meh meh " Guanlin menolak Jimin supaya duduk di sebelah aku.
" Aku nak pergi beli makanan ni,siapa nak kirim? " Soal Jhope sebagai penyinar kami semua.
" Aku nak kir- eh eh aku nak ikut! " Taehyung berdiri bersama Jungkook.
" Aku!
" Aku!
" Aku pun!
" Nak jugak!
" Me too!
" A JUM SERBU MAKCIK KANTIN BERJEMAAH! " Jerit Seongwoo.
" Jom!!! " Semua member wannaone dan BTS kecuali Jimin meninggalkan kami berdua.
Aku hanya diam sambil bermain dengan jari jemari aku.
Tiba tiba sesuatu terlintas di dalam fikiran aku.
" Erm...Jimin " Panggilku perlahan.
" N-nae? " Soal Jimin lalu memandang aku.
" Er...balik skolah nanti awak tunggu dekat bus stop eh? Saya nak bagi something " Kataku lembut.
" Ohh arraseo " Balasnya singkat lalu menundukkan kepalanya.
To be continue...
YOU ARE READING
Michin Namja × Park Jimin °Complete
Fanfiction" Dont mess up with this Michin Namja or else you regret " WKWKWK AGAIN MIN KAMBEK WITH OUR JIMENG FF 100% MY IDEA BETA XKUPI KUPI ORANG PUNYA YA. SILAKAN BACA FF BETA YANG PENUH DENGAN TYPI TYPO NI! Start° June 2018 End° December 2018 Highest rank...