Chapter 108

236 11 2
                                    

JIYEON POVS

Aku memusingkan badan aku menghadap Jimin yang sedang lena tidur sambil tangannya memeluk erat pinggang aku.

" Hey Mr.Perfect wake up " Aku meniup telinganya.

" Uhm " Gumam Jimin pelan lalu mengeratkan pelukan.

" Sayang awak dah janji nal bawak saya jalan jalan dekat Paris ni kannnn bangunnnnn kalau tak bangun saya maj-

" Morning sayang! " Bibirku diciumnya sekilas sebelum turun dari katil dan berlari ke bilik air.

Aku turun dari katil lalu mengemas katil tersebut.

SKIP

P/s : Min banyak skipkan sebab nak cepat cepat habiskan ff ni :')

" Sayang nah " Jimin memberikan aku satu cup ais cream oreo.

" Gomawo " Aku tersengih sebelum mengambil ais cream tersebut.

" Cheonman...Erm Sayang~ kita pergi jalan jalan dekat Pon dest arts nak? " Jimin memimpin tangan aku.

Aku hanya mengangguk.

~

JIMIN POVS

" Oppa whae tutup mata Jiyeon? " Soal Jiyeon.

" Ha jap jap 1,2,3 bukak " Arahku dan Jiyeon membuka matanya perlahan lahan.

" Banyaknya kunci dekat sini " Kata Jiyeon teruja sambil memeluk erat lengan aku.

" Ish jangan main orang punya " Tangannya aku tarik dari bermain dengan ibu kunci pada pagar tersebut

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Ish jangan main orang punya " Tangannya aku tarik dari bermain dengan ibu kunci pada pagar tersebut.

Jiyeon tersengih menunjukkan barisan giginya.

Aku mengeluarkan satu padlock yang mempunyai nama aku dan Jiyeon.

Park Jimin

Park Jiyeon

" Sayang jom kunci kita punya " Aku mencium pipi Jiyeon.

" Wahhh comelnya " Jiyeon ketawa kecil apabila memandang padlock tersebut.

" Ppali,Oppa nak cakap yang Oppa sayang Jiyeon sangat sangat tau... dari dulu lagi Oppa sayang Jiyeon...malah dalam hati ni tak pernah ada nama mana mana perempuan pun kecuali Sayang...Saranghae " Kataku sambil memegang tangannya.

" Nak tau tak,Even Oppa ni garang...cepat naik marah...Jiyeon sayang Oppa...Oppa namja yang palingggg comel pernah Jiyeon kenal...gomawo sebab pernah kenakan Jiyeon masa sekolah dulu...kalau Oppa tak kenakan Jiyeon...maybe kita tak pernah kenal satu sama lain kan...and lastly..Nado Saranghae Park Jimin ah " Jiyeon memeluk aku dan aku membalas pelukannya.

Tidak lama kemudian aku mengunci padlock tadi pada pagar yang dipenuhi dengan padlock lain.

" Now jom pergi makan! Oppa lapar " Badannya aku cempung secara bridal style.

Orang ramai yang tersenyum memandang kami berdua aku endahkan dan terus mendukung Jiyeon.

To be continue...

Michin Namja × Park Jimin °CompleteWhere stories live. Discover now