MRS.HAN POVS
Knock knock knock
Aku memandang kearah Jimin yang tersenyum.
" So Eomma kenapa nak jumpa Jimin? " Soalnya ceria.
" Ceraikan Kang Jiyeon " Tegas aku berkata.
JIMIN POVS
Masa seolah olah terhenti seketika.
" E-eomma " Aku memandang Eomma tidak percaya.
" Apa Eomma cakap ni? " Dadaku terasa sebak.
" I SAID DIVORCE YOUR WIFE! " Tengking Eomma.
" Eomma...Jiyeon wife Jimin " Eomma memandang aku dengan wajahnya yang serious.
" Eomma tak pernah suka Jiyeon sebagai menantu Eomma cuz dia tak layak untuk Jimin! " Eomma menepuk meja kuat.
" Whats wrong with you Mom!...JIYEON IS MY WIFE! I LOVE HER SO DAMN MUCH! AND I NEVER DIVORCE HER! " Aku meraup kasar rambut aku keatas.
" Eomma nak Jimin kawin dengan Slutera " Jawabnya ringkas.
" Auntieee~~~ " Seorang yeoja yang memakai pakaian yang terdedah itu meluru masuk dan memeluk Eomma Han.
" Jimin,this is Slutera " Eomma memandang aku.
" Hi Jimin... " Slutera memandang aku dengan pandangan menggoda (?) Slut aku tak tergoda pun.
" NO. " Aku tetap dengan jawapan aku.
" Kalau Jimin tak ceraikan yeoja tu YOURE NOT MY SON ANYMORE! " Eomma tersenyum sinis.
" Eomma...how could you... " Air mata aku yang memenuhi tubir mata aku tadi perlahan lahan mengalir di pipi aku.
Lantas aku keluar dari pejabat Eomma dan memandu pulang kerumah.
SKIP
JIYEON POVS
Sedang aku menyiram pokok bunga,aku terpandang sebuah kereta yang memasuki laman rumah aku.
Ahh kereta Jimin.
Aku mengendahkannya dan menyambung menyiram pokok.
" Awal balik " Aku tersenyum memandang Jimin.
Tanpa menjawab soalan aku,Jimin terus memeluk aku.
" Hey hey whats wrong? " Aku membalas pelukannya.
Dapat aku dengar esakan halus Jimin.
" Awak kenapa ni? " Rambutnya aku usap perlahan.
" Tsk...tsk...Eomma Han... " Pelukannya pada pinggang aku semakin dieratkan.
" Kenapa dengan Eomma? " Aku meleraikan pelukan dan menekup pipinya yang sedikit kemerah merahan itu dan diusap perlahan.
" I dont know how to explain this...hiks... " Air matanya tidak henti henti mengalir.
" Shhh jangan nangis,saya ada...anak kita pun ada dah jangan nangis lagi " Air matanya aku lap perlahan.
Sempat pipinya aku cium lama.
To be continue...
YOU ARE READING
Michin Namja × Park Jimin °Complete
Fanfiction" Dont mess up with this Michin Namja or else you regret " WKWKWK AGAIN MIN KAMBEK WITH OUR JIMENG FF 100% MY IDEA BETA XKUPI KUPI ORANG PUNYA YA. SILAKAN BACA FF BETA YANG PENUH DENGAN TYPI TYPO NI! Start° June 2018 End° December 2018 Highest rank...