JIYEON POVS
Aku memandang badanku yang dikenakan dengan dress putih labuh didalam pantulan cermin.
Ting ting!
Lantas aku mengambil Iphone aku yang berbunyi menandakan ada message masuk.
Hubby~♡
Chagi chagiya~ cepat la turun...Oppa dah siap ni♡
Me
Ha jap jap chagi otw muah♡
Belum sempat aku meng'off' kan phone aku,noti instgram aku berbunyi.
Noti tersebut aku tekan.
Jimyeon_park
Like by 0oh_disitusehun,Vtaeh,Tv3 and 973639228882 others
Jimyeon_park tunggu jodoh datang hek hek @Jiymin_park
0oh_disitusehun Wei madu bulan tu leklok aku nak anak buah buahan😆
@Jimyeon_park @Jiymin_parkVtaeh Alhamdulillah selamat sampai,Woi Jeman jaga bini aku leklok
Jimyeon_park Bana. Tu bini aku seeyal @Vtaeh
View 18273627727 comments
Aku tergelak kecil membaca komen komen dari mereka semua.
Lantas aku menangkap sekeping gambar lalu mengepostnya di aplikasi instagram.
JIMIN POVS
Ting ting!
" Oh boek! Bini post gambar amarey kita stalk! " Jeritku tanpa menghiraukan orang ramai.
Aplikasi instagram aku buka lalu keluar la gambar Jiyeon yang terbaru.
Jiymin_park
Like by Vtaeh,Slutera,Seulhanoffc and 726372829282 others
Jiymin_park Owt nak pi jumpa jodoh🙈🙉🙊 @Jimyeon_park
Abe harapan,dunia boek ah tadi Jeman ni Jiyeon pulak🌞🌞🌞
Danieleleleleh Ommo wowowo syantik maaa adik gueh! 💙💖💚💛💔💛💔💛💛💓💛💓💛💛💛💓💛💓💛💓
Wujin.Prak gila Daniel sepam voteu @Danieleleleleh
@Jimyeon_park Sayang cantik ah cair Oppa :3💙
View 72773828 comments
Oyeh oyeh itu dia pasangan Park angkat ddaeng.
" Oppa " Lantas aku mendongakkan kepala aku memandang empunya suara tersebut.
Jiyeon tersenyum manis pada aku.
Aku memandangnya tidak berkelip.
Abe Jimin terpesona wooooo.
Aku bangun lalu mencium tangannya kemudian menarik kerusi untuknya.
" Thanks " Sempat pipiku dicubit geram olehnya.
" Beautiful " Gumamku perlahan.
" Gomawo hee Oppa handsome " Kata Jiyeon.
Seorang pelayang datang kearah kami berdua lalu memberikan buku menu.
" May i take your order love birds? " Pelayan wanita itu tersenyum dan aku mengangguk.
" Oh sure, i want spagetti carbonara and orange juice " Pesan Jiyeon lalu memberikan buku tersebut pada pelayan tadi.
" And you sir? " Soal pelayan itu.
" Same " Balas ku dan pelayan tersebut mengangguk faham lalu meninggalkan kami berdua.
SKIP
Setelah selesai makan aku membawa Jiyeon pergi ke menara Eifel Tower memandangkan malam itu ialah malam terakhir kami berada di kota Paris.
Tangannya aku pimpin lalu kami berdua melabuhkan punggung disebuah bangku kayu yang disediakan berdekatan dengan kawasan taman.
Keadaan sunyi seketika hanya bertemankan bunyi angin pada malam itu.
" Oppa!
" Jiyeon-
Kata kami serentak.
" You first " Kata Jiyeon.
" No you first " Kataku pula tidak mahu kalah.
" Aniya Oppa dulu " Jiyeon memandang aku.
Aku mengeluh perlahan sebelum menggapai tangannya lalu memautkan jari kami berdua.
" Kang Jiyeon ah...Gomawo nae sebab jadi wife yang baik untuk Oppa...even Oppa selalu sakitkan Jiyeon...Jiyeon selalu ada dengan Oppa dari first sampai la sekarang ni...gomawo...Oppa nak cakap yang Oppa sayang sangat sangat dekat Jiyeon...this eyes,this lips...and all is mine i love you " Aku menarik belakang lehernya lalu menyatukan bibir kami berdua.
JIYEON POVS
" I love you too Park Jimin "
Spalsh!!!
" KANG JIYEON BANGUN! PERGI SEKOLAH!!!! "
THE END ^_^
AYEH AYEH FANFIC YINI SUDAH SAMPAI KE PENGHUJUNG!
MIN NAK UCAPKAN TERIMA KASIH PADA SEMUA READERS YANG SUDI BACA FF MERAPU MIN NI.
EVEN SILENT READERS~ YOU DID A GOOD JOB
THANKS AGAIN BYE TUNGGU MIN KAMBEK AGAIN NGAN FF BARU ANNYEONG LOVE YOU MUAH SETEPEK!💙💚💖💛
YOU ARE READING
Michin Namja × Park Jimin °Complete
Fanfiction" Dont mess up with this Michin Namja or else you regret " WKWKWK AGAIN MIN KAMBEK WITH OUR JIMENG FF 100% MY IDEA BETA XKUPI KUPI ORANG PUNYA YA. SILAKAN BACA FF BETA YANG PENUH DENGAN TYPI TYPO NI! Start° June 2018 End° December 2018 Highest rank...