Chapter 21

346 30 9
                                    

2 years later ~

JIMIN POVS

Sungguh cepat masa berlalu,tanpa aku sedari...sudah 2 tahun aku meninggalkan Kota Seoul dan tinggal di Amerika bersama Eomma Han iaitu Eomma angkat aku.

" Park Jimin! Jangan main game lagi! Cepat breakfast then pergi skolah! " Eomma Han menarik telinga aku.

" Awww Appo~ Eomma~ jangan la tarik telinga Jimin...sakit la " Aku merengek manja pada Eomma.

" Jimin baru je berangan nak kawin dengan Yeochin Jimin " Kataku lalu mencebik.

" Waw...anak Eomma dah maju nae?siapa nama dia? " Soal Eomma teruja.

" Rahsia " Kataku dan mencium pipinya sekilas lalu keluar dari rumah.

' Kang Jiyeon '

Dia yeochin,fiance,wife dan bakal Mama pada anak Jimin nanti.

Sempat aku tatap lama wallpaper Iphone X aku.

Ianya gambar Jiyeon yang sedang tidur di dalam perpustakaan ketika kami ponteng bersama.

" I miss you so much " Gambarnya tadi aku cium dan aku simpan Iphone X aku kedalam poket seluarku.

Hidup aku 100% berubah.

Dari seorang namja gelandangan kini berubah menjadi anak kepada Ceo Han's Air Corporations.

Ya.

Aku bakal mengambil alih Syarikat Han's Air Corporations tidak lama lagi .

Kalau dulu aku pergi ke sekolah dengan berjalan kaki.

Tapi sekarang?

Aku mempunyai sebuah kereta Ferari,Sebuah Lamborgini XR dan sebuah Motosikal SuperBike.

Aku juga menjadi pelajar target disekolah baru aku.

Ramai yeoja yang tergilakan aku.

Tapi aku tak pernah pandang diorang lansung.

Buat apa nak cari yeoja lain kalau aku dah ada wife dekat korea kan?

Ceh.

Perah santan Park Jimin.

" Park Jiyeon,Saranghaeyo " Ucapku sebelum memandu kereta aku ke sekolah.

~

JIYEON POVS

" Sampai bila kau nak tunggu Jimin? " Soal Haerin.

" Sampai dia balik sini " Jawabku ringkas.

" Dia dah tinggalkan kau 2 tahun kut takkan la kau still tak boleh move on? " Giliran Hyuna pula memberi cadangan.

" Move on? Whaeyo? Dia namchin aku " Lantas aku bangun dan meninggalkan mereka berdua di kantin.

' Saya tetap tunggu awak Jimin '

Youre my last person - Jiyeon

To be continue...

Michin Namja × Park Jimin °CompleteWhere stories live. Discover now