Chapter 33

351 23 3
                                    

JIYEON POVS

Aku merangkak naik keatas katil dan memandang Jimin yang sedang menaip sesuatu pada laptopnya.

" Hmmm " Aku mencebik.

" Hmm? Whaeyo? Isteri Oppa nak apa? " Soal Jimin tanpa memandang aku.

Aku mengendahkan soalan Jimin.

" Sayang~ " Jimin menarik aku lalu memeluk aku dari tepi.

" Whaeyo masam je ni? Majuk ngan Oppa ke? " Pipi aku dicium sekilas.

" Ani " Balasku singkat.

" Bistu? Whaeyo? Tell me whats wrong " Jimin menekup kedua belah pipi aku dan wajah aku ditatap lama.

" Uhmmm....i.... " Aku sengaja menggantungkan ayat aku.

" U? " Soalnya lagi.

" I love you " Aku menunjukkan barisan gigi aku.

" Nakal eh " Hidung aku Jimin tarik perlahan.

" Oppa " Panggilku.

" Nae? " Jimin memandang aku sambil bermain dengan jari jemari aku.

" Oppa tak rindu ke time kita skolah dulu? " Soalku.

" Rindu,rindu sangat...nak tau kenapa? Sebab Oppa suka kacau sayang " Kata Jimin tersenyum manis kearah aku.

" Sayang ingat tak,masa Oppa termarah sayang sebab sayang keluar lewat malam....then brapa hari sayang tak nak jumpa Oppa " Terang Jimin panjang lebar.

" Lagi satu,Oppa rindu nak kerja mekanik macam time remaja dulu dulu...sayang slalu teman Oppa " Satu kucupan hinggap pada dahi aku.

" Oppa,rapat la sikit...Jiyeon nak peluk ni " Kataku seraya menarik lengan Jimin supaya mendekati aku.

Pinggang Jimin aku peluk erat.

" Oppa kerja baik baik tau " Pesanku.

" Ya,tak ngantuk ke? " Soal Jimin lagi dan aku menggeleng.

" Nak teman Oppa " Aku mencium tangan Jimin.

" Sayang ok tak ni? Muram je Oppa tengok malam ni " Jimin mengusap lembut rambut aku.

" Oppa,Jiyeon sayang Oppa sangat sangat...Jiyeon tak nak hilang Oppa lagi...Oppa Jiyeon punya " Perlahan lahan air mata aku mengalir.

" B-bwo? " Soal Jimin.

" Angkat baju " Arahku.

Jimin menundukkan kepalanya dan perlahan lahan mengangkat bajunya.

Terdapat satu parut dalam pada bahagian belakangnya.

" Look,Tell me what ia this...Jiyeon tahu Oppa tak pernah ada parut dekat blkang...Oppa sorokkan sesuatu dari Jiyeon kan? " Aku memegang tangannya.

JIMIN POVS

Aku menceritakan semuanya lada Jiyeon.

Bermula dari A sehingga Z.

" Jebalyo,next time hati hati arraseo? " Jiyeon mengusap rambut aku sambil air matanya tidak henti henti mengalir.

Aku memegang tangannya dan tangannya aku kucup lembut.

" You love me that much? " Soalku dengan mata yang berair.

" You love me that much? " Soalku dengan mata yang berair

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Nae " Jiyeon tersenyum nipis memandang aku.

" I love you so much Park Jimin " Jimin mencium lama dahi aku.

" I love you too " Aku menariknya kedalam pelukan aku dan badannya aku peluk erat.

To be continue...

Michin Namja × Park Jimin °CompleteWhere stories live. Discover now