Chapter 69

278 20 32
                                    

JIYEON POVS

" Sayang~ tak sangka kan Haerin kahwin dengan Jungkook " Aku memeluk lengan Jimin lalu melentokkan kepala aku pada dada Jimin.

" Sayang~ tak sangka kan Jiyeon kahwin dengan Jimin " Jimin mengejek percakapan aku.

Lantas telinganya aku tarik kuat.

" Awhh appo appo chagi appo ndjdjd " Jimin memegang tangan aku.

" Padan muka hmph! Orang cakap leklok dia main main pulak " Aku merengus geram.

Jimin tidak henti henti mengusap telinganya yang memerah akibat tarikan aku tadi.

" Ganas la Sayang ni...hmph sakit telinga Oppa " Ujar si anak Park lalu mencebik sedepa.

" Yela yela sorry eh...sakit? " Soalku lalu mengusap telinga kanannya.

Jimin mengangguk.

" Elelele sorry tau

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Elelele sorry tau...tu la main main lagi bila sayang tengah bercakap " Pipinya aku tekup.

" Uyeh dah tak sakit sebab wife Chim usap heuheueheu "Jimin menolak aku supaya baring lalu Jimin melentokan kepalanya diatas perut aku.

" Anak Daddy buat apa kat dalam tu? " Jimin menyelak baju aku sehingga paras dada dan perlahan lahan bibirnya mendarat pada perut aku.

" Daddy tak sabar nak tunggu prince Daddy kluar tau,Daddy nak ajak prince Daddy ni main bola " Telinganya ditekapkan pada perut aku.

Telatah Jimin seperti seorang appa yang romantik itu membuatkan bibir aku mengukir senyuman manis.

Jari jemarinya mengusap lembut kulit perut aku.

Rambut Jimin yang lembut itu aku usap lembut.

Skali skala jari aku menyentuh kening,hidung dan bibirnya.

" Jimin Sayang...Kenapa awak perfect sangat hm? " Soalku lalu bermain dengan rambutnya.

Jimin bangun lalu mengunci pergerakan aku diantara kedua belah tangannya.

" No one perfect in this world sayang...but disebabkan sifat kita yang lembut dan penyayang tu akan menyebabkan orang fikir kita perfect and kita akan menjadi perhatian ramai...got it? " Dahi aku dikucup perlahan.

Serta merta bibir pinkishnya mengukirkan senyuman pada aku.

Aku melingkarkan lengan aku pada lehernya dan menariknya supaya rapat dengan aku.

" Means,husband saya ni slalu jadi tumpuan ramai la ye? " Hidungnya aku cuit.

Jimin menggeleng.

" Biar saya yang jadi tumpuan orang asalkan awak sorang aje tumpuan saya dan awak sorang aje yang akan menarik tumpuan saya " Perlahan lahan bibir Jimin mendarat dibibir aku.

Jari jemarinya memaut erat jari aku.

Aku membalas ciuman Jimin dengan melumat bibirnya.

Lidah kami berlaga dengan satu sama lain dan air liur kami yang bercampur itu hanya dihiraukan.

Dan aku menikmati saat itu.

To be continue...

BERFANGIRLING LA KAMUUU SEMUA BAHAGAGAGGAGAG SAWIT AH ANAK PARK NI😩💃

Michin Namja × Park Jimin °CompleteWhere stories live. Discover now