Chapter 17

344 30 0
                                    

MRS.KANG POVS

" Daniel,Jiyeon pergi mana? Dari pagi keluar malam baru balik? " Soalku tegas sambil membelek majalah hiburan dan fashion.

" Jumpa kawan " Jawab Daniel ringkas dan memimpin tangan Jiyeon.

" Eomma tak habis cakap lagi ni " Aku menutup majalah tersebut dan bangun lalu menghampiri mereka berdua.

" Jumpa Jimin kan? " Soalku.

Daniel dan Jiyeon hanya diam.

" NIEL DENGAN JIYEON JUMPA JIMIN KAN?! " Aku menjerit sekuatnya kerana geram dengan sikap mereka berdua yang selalu diam bila aku menanyakan apa apa soalan.

" Ye,dia dah pergi AS...Puas Hati? " Soal Daniel.

" Hey! You dah biadap dengan Eomma eh! Siapa yang ajar!? " Pipinya Daniel aku cengkam kuat.

" Eomma! Jangan la sakitkan Oppa! " Jiyeon menolak aku.

" You shut up!!!!! " Bergema satu rumah akibat jeritan aku.

" You guys tak pernah bersyukur! Eomma dengan Appa cari kerja siang malam sebab nak korang hidup dalam kemewahan! " Kataku bengis.

" Look! Korang dah biadap dengan Eomma sebab berkawan dengan budak Jimin tu kan!? " Aku menaikan tangan aku untuk menampar Daniel tetapi sempat dia memegang tangan aku.

" ENOUGH MOM! ENOUGH! SELAMA NIEL HIDUP DALAM RUMAH NI! NIEL TAK PERNAH BAHAGIA! EOMMA DENGAN APPA TAK PERNAH AMBIK TAHU PASAL NIEL DENGAN JIYEON! BOTH OF YOU GUYS JUST KNOW HOW TO EARN YOUR MONEY! YOU DIDNT GIVE BOTH OF US HAPPINES! YOU ALWAYS CONTROLLING US! YOU KNOW WHAT MOM! YOU TAK LAYAK DIPANGGIL EOMMA! YOU SO ARROGANT AND SELFISH! " Daniel menengking aku.

JIYEON POVS

Aku memandang Niel Oppa.

Urat urat mula timbul pada lehernya dan mukanya kelihatan merah padam.

" KANG DANIEL! " Eomma terpekik memanggil nama Niel Oppa.

" SHUT UP!!!! AND NIEL TAK PERNAH BERHARAP PUN UNTUK YOU GUYS BALIK KOREA! I LOVE TO LIVE WITH MY SISTER THEN LIVE WITH ARROGANT PEOPLE LIKE YOU GUYS! YOU THINK MONEY CAN BUY ANYTHING?! NO YOURE WRONG MOM! MONEY JUST DESTROY OUR FAMILY! " Niel Oppa mengacip gerahamnya.

" Daniel...h-how could you... " Eomma terduduk sambil memegang dadanya.

" Jiyeon,kita keluar dari sini kajja " Niel Oppa menarik tangan aku supaya keluar dari rumah kami.

" KANG DANIEL! KANG JIYEON! " Eomma menjerit nama kami tetapi Niel Oppa hanya mengendahkannya dan terus memandu keluar dari kawasan ruamah.

~

" Oppa...Kita nak pergi mana? " Soalku pada Niel Oppa yang sedang memandu.

" Jiyeon sayang,Kita pergi villa Oppa nae? Kita tinggal dekat sana arraseo? " Niel Oppa memandang aku sekilas dan kembali memandang jalan.

Aku hanya akur.

~

S

K

I

P

DANIEL POVS

Aku ada semuanya.

Aku boleh dapat apa yang aku nak.

Tapi aku tak pernah rasa kasih sayang dari parents aku.

Hmmm

Sadis Kang Daniel.

" Oppa! " Jiyeon memeluk aku.

" Nae? " Soalku lalu mencium dahinya sekilas.

" Gomawo,Jiyeon dah takde siapa siapa lagi dalam hidup Jiyeon...gomawo Oppa " Badan aku dipeluk erat.

" Walaupun kadang2 Oppa ni annoyed plus over protective " Jiyeon tersengih menunjukkan barisan giginya.

" Nak kata Oppa jahat la ni? " Aku mencebik.

" Aniaaaa Oppa baik lah " Kata Jiyeon.

" Yela yela,Jiyeon tak rindu Jimin ke? " Soalku sambil bermain dengan rambutnya.

" Rindu...Rindu sangat2 " Jiyeon tersenyum hambar.

" Gwenchanna,nanti dia balik la tu " Kataku untuk menyedapkan hatinya.

" Arraseo " Balas Jiyeon lalu tersenyum memandang aku.

I wish i could smile like her - Daniel

Michin Namja × Park Jimin °CompleteWhere stories live. Discover now