JIYEON POVS
" Oppa ireona " Lengan Jimin aku tepuk perlahan.
" Uhm " Pelukan pada pinggang aku semakin dieratkan.
" Oppa! Oppa janji nak tolong Jiyeon kannnn bangun lah " Badannya aku goncang kuat.
" Okay okay Oppa bangun " Matanya digosok perlahan.
" Dah pergi mandi cepat pastu turun bawah kita breakfast then tolong Jiyeon alihkan pasu bunga dekat laman depan tu " Terangku panjang lebar manakala Jimin kembali tidur.
" PARK JIMIN IREONA!!!!! " Jeritku tepat di telinganya.
" Awwwwww highnote " Telinganya ditekupkan.
" Eiii awak bangun la!?!?!?!?!?!? " Lengannya aku cubit kuat.
" Awh Appo Appo chagi appoyo " Dengan segera aku melepaskan lengannya.
" Padan muka hmph! " Aku menjelirkan lidah pada Jimin manakala mukanya sudah masam mencuka.
Aku meninggalkan Jimin yang masih merajuk itu lalu menuju kedapur untuk menyiapkan sarapan.
SKIP
Sepanjang makan tiada satu bunyi pun yang keluar melainkan bunyi sudu dan garfu yang berlaga.
Selepas menyisip coffee nya Jimin terus bangun lalu menuju kearah singki untuk mencuci pinggannya.
Still merajuk la tu.
Tch comel dengan pipi tembam dia yang sengaja dikembungkan.
Aigoo jinjja gwiyowo.
Aku bangun lalu badan Jimin aku peluk dari belakang.
" Oppa merajuk dengan Jiyeon eh? " Mukaku disembamkan pada belakangnya.
" Tak tahu " Jawabnya ringkas.
" Elelelele pusing sini " Perlahan lahan Jimin memusingkan badan menghadap aku.
" Hmmm " Jimin mencebik sedepa.
" Sayang awak tahu kan saya macam mana? Awak pun satu susah sangat nak bangun saya geram sangat then saya cubit lah....sakit sangat ke? Im sorry okay? " Lengannya aku usap sebelum menariknya masuk kedalam pelukan aku.
" Mianhae dah senyum " Belakang lehernya aku cium lama.
" Marah lagi? " Soalku lalu memandangnya lama.
Perlahan lahan bibirnya mengukir senyuman.
" Tak " pinggangku dipeluk dengan erat.
" Good boy nak tolong Sayang sapu laman tak? " Pipinya aku tekup.
Jimin mengangguk.
" Okay kajja " Pinggangnya aku peluk lalu keluar dari rumah.
To be continue...
YOU ARE READING
Michin Namja × Park Jimin °Complete
Fanfiction" Dont mess up with this Michin Namja or else you regret " WKWKWK AGAIN MIN KAMBEK WITH OUR JIMENG FF 100% MY IDEA BETA XKUPI KUPI ORANG PUNYA YA. SILAKAN BACA FF BETA YANG PENUH DENGAN TYPI TYPO NI! Start° June 2018 End° December 2018 Highest rank...