Chapter 105

234 13 0
                                    

JIYEON POVS

Ding dong~!

Perlahan lahan aku bangun dari sofa dan membuka pintu.

Mataku terbutang luas memandang gerangan yang berdiri depanku ini.

" J-jungkook ah " Perlahan sahaja nama itu keluar dari mulut aku.

" K-kook buat apa dekat sini? " Soalku yang mula cemas.

" Noona...Kook mintak maaf...Kook banyak buat salah dekat Noona dan Jimin hyung...Kook mintak maaf " Jungkook memegang tangan aku erat.

Aku memandang wajahnya lama.

" N-nae...dah dah Noona dah maafkan Biskut Noona ni...kajja Jihae dengan Hansul ada " Pelawaku ramah membuatkan Jungkook tersenyum girang.

Haih tak boleh marah lama lama dengan biskut ni.

" Jihae! Hansul tengok siapa datang ni! " Laungku dari ruang tamu.

Lantas Jihae dan Hansul berlari kearah kami.

" E-eo...Jungkook hyung...Papa Haejung kan? " Soal Jihae dan Jungkook mengangguk.

" Daddy mana? " Soal Jungkook seraya Jungkook mendukung Jihae.

" Daddy pergi Jepun,ada kerja " Terang Jihae dan Jungkook mengangguk tanda faham.

Aku tersenyum memandang Jungkook dan Jihae.

" Eo Hyung suka Iron man kan? " Soal Jihae.

" Kejap kejap! Jihae ada patung iron man besar tunggu tau! " Jihae menarik tangan Hansul supaya mengikutinya menuju kedalam bilik.

JUNGKOOK POVS

" Noona...perut Noona besar lah " Aku memandang perut Jiyeon.

" Pft ahahaha Noona kan pregnant " Jawab Jiyeon selamba.

" Wahhhh tambah anak baru yaaa Erm Noona,Jimin hyung hebat eh atas katil? " Soalku sambil tersenyum nakal.

" Yah Jeon Jungkook! " Jerit Jiyeon membuatkan aku tergelak kecil.

Lantas aku menghampirinya lalu melutut didepannya.

Perutnya aku cucuk cucuk dengan jari telunjuk aku.

" Annyeong baby...Hyung...eh Noona ni gegirl ke boboy? " Soalku.

" Mollayo,Noona rasa boboy kut " Jawab Jiyeon.

Aku tersengih.

" Hola hola Jungkookie handsome is hereeee yah baby nanti bila dah keluar dari perut Mummy ni,jadi Comel macam Hyung tau " Kataku.

JIYEON POVS

" Sayang Oppa dah ba-

" J-jiyeon... " Bunga yang berada ditangan Jimin jatuh mencium lantai.

" Hyung...Kook nak mi-

Buk!

Belum sempat Jungkook berkata apa apa,Jimin terus menumbuk muka Jungkook.

" Yah! Oppa hajima! " Aku cuba menahan Jimin dari terus menumbuk Jungkook.

Namun Jimin terlebih dahulu menolak badan aku kebelakang sehingga aku terjatuh diatas lantai.

" Hyung ni mainan Iron man....Mummy...M-mummy! " Jihae dan Hansul berlari kearah aku.

" Daddy buat apa dekat Mummy! " Jihae memeluk erat badan aku.

" Akh...appo...appo " Aku memegang perut aku.

Dapat aku rasakan cecair hangat mula mengalir pada celah kangkang aku.

" N-noona darah.. " Beritahu Jungkook gagap.

Perlahan lahan Jimin memandang kaki aku.

Lantai rumah aku mula bertukar warna kesan daripada darah aku.

Jungkook berlari mendapatkan aku.

" Y-yah Noona! Noona! " Pipiku ditampar perlahan olehnya bila mataku perlahan lahan ingin tertutup.

" Hyung! Hyung buat apa dengan Noona?! " Jungkook bangun lalu menarik kolar baju Jimin dan satu penumbuk hinggap pada wajah Jimin.

" H-hyung tak guna!!!! " Badan Jimin yang terkulai lemah itu ditendangnya berkali kali.

Belum sempat Jungkook menghampiri aku,pandanganku terus gelap.

To be continue...

Lagi berapa chap je ff ni akan habis☺🌚💙

Michin Namja × Park Jimin °CompleteWhere stories live. Discover now