Chapter 63

254 15 3
                                    

JIMIN POVS

Aku memegang tangan Eomma Han.

" DONT. TOUCH. MY. WIFE " Pergelangan tangannya aku genggam kuat sehingga Eomma Han merintih kesakitan.

" JIMIN ARE YOU CRAZY?! " Slutera menahan aku.

" YE MEMANG AKU GILA?! AKU GILA SEBAB KORANG?! AHJUMMA SIAPA NAK TENTUKAN HIDUP SAYA?! EOMMA KANDUNG SAYA PUN TAK PERNAH PAKSA SAYA?! SEDARLAH AHJUMMA TU CUMA EOMMA ANGKAT SAYA DAN TAK LEBIH DARI TU?! DAN KAU PEREMPUAN JANGAN JADI MURAH! AKU TAKKAN CERAIKAN ISTERI AKU SEMATA MATA HARTA AHJUMMA HAN! AKU TAK TERHEGEH HEGEH NAKKAN KAU! KAU TU MURAH! KORANG BERDUA NI DUA KALI LIMA JE! TAKDE BEZA!!!DUA DUA PEROSAK RUMAH TANGGA ORANG!!! " Nafas aku turun naik.

" O-oppa hajima " Jiyeon memeluk aku dari belakang.

" Saya masih hormat ahjumma sebagai orang lebih dewasa dari saya " Aku melepaskan pegangan aku pada pergelangan tangan ahjumma Han.

" Saya lebih rela jatuh miskin daripada ceraikan isteri saya " Tangan Jiyeon aku genggam erat.

" Han...I tak sangka U macam ni...apa salah Jimin? He deserve to be happy " Eomma Kang memandang Ahjumma Han sebak.

" SEMUA NI SALAH KAU! KAU RAMPAS KANG JINGGUK DARI AKU! KAU TAHU TAK AKU CINTAKAN DIA! " Ahjumma Han menengking Eomma Kang.

Perlahan lahan air matanya mengalir dipipi.

" Han...apa semua ni...I ingat you dah lupakan Jingguk...apa ni...You still berdendam dengan i just disebabkan you masih cintakan Jingguk? You rosakkan masa depan Jimin just disebabkan masa silam kita?..how immature you are " Eomma Kang mengelap air matanya yang mengalir dipipi mulusnya.

" Kalau Ahjumma nak Jimin kahwin dengan Slut ni...Mianhae...Jimin tak dapat tunaikan perminataan ahjumma tu..Jimin cintakan wife Jimin...gomawo sebab tanggung kos pembelajaran Jimin...gomawo sebab jaga Jimin...jinjja gomawo tapi hari ni...Jimin akan tinggalkan AS...Jimin akan pulangkan balik pemberian ahjumma dekat Jimin...termasuk kad kredit Jimin " Aku menarik tangan Jiyeon menuju ke bilik tidur kami.

~

JIYEON POVS

Aku menatap lama wajah Jimin yang penuh dengan kesan air matanya tadi.

Aku menatap lama wajah Jimin yang penuh dengan kesan air matanya tadi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pipinya aku tekup dengan kedua belah tapak tangan aku.

" Sayang saya ni kuat kan? " Bibirnya aku usap lembut.

" Ya...Saya kuat sebab ada awak...ada anak saya " Jimin memeluk pinggang aku.

" Dah la taknak sedih sedih macam ni,tak comel " Pipi Jimin yang agak tembam itu aku cium sekilas sebelum menariknya kedalam pelukan aku.

To be continue...

Michin Namja × Park Jimin °CompleteWhere stories live. Discover now