Chapter 77

225 16 21
                                    

JIMIN POVS

" Sayang ni nak letak mana? " Soalku lalu menunjukkan pasu bunga yang berada didepanku.

" Erm chakkaman " Jiyeon berlari kearah aku lalu memeluk aku dari belakang.

And i be like : (๑ ิټ ิ)

" Eh eh eh apa ni peluk orang " Sengaja aku ingin menyakatnya.

Menyakat ye bukan menyajat (๑ ิټ ิ).

" Orang tengok kedudukan pasu jelah bukannya nak peluk awak sangat pun ei perah santan " Bebel Jiyeon dari belakang.

Aku mengambil tangannya lalu diletakkan pada perut aku.

Ada abs woo abe Jimin kan hebat
(๑ ิټ ิ)

" Sayang saya nak tuntut something ni " Kata ku perlahan sambil mengusap tangannya.

" Apadia? " Soalnya lalu memandang aku dari tepi.

Creepy duh.

" Tak payah la intai macam tu seram la Sayang ni " Aku tergelak kecil.

" Okay okay... tell me what is it? " Bahuku digosok perlahan.

" Morning Kisseu mana? " Soalku lalu mengembungkan pipi aku.

" Ohhh tak dapat lagi eh? " Jiyeon menyoalku sambil jari kelingking aku dipicit picit olehnya.

Aku menggeleng.

" Nak kiss " Bibirku dimuncungkan kedepan.

" Nanak ah kiss awak,busuk " Kata Jiyeon lalu menutup hidungnya.

" Sayang ni kan macam macam laaaaa " Kaki aku dihentakkan diatas rumput halaman rumah aku.

" Gediks kamo,meh sini nak cium kit sebend kite yang omey omey nih " Pipiku ditekup olehnya dan perlahan lahan bibirnya mendarat pada wajah aku bermula dengan dahi,hidung,pipi dan berakhir dengan bibir.

Part bibir tu kena lama lah (๑ ิټ ิ)

" Yeay dah dapat apa yang Chim nak! " Aku memeluknya.

" Suka lah tu dia dapat Kiss " Jiyeon tersenyum lalu membetulkan rambut aku yang sedikit kusut.

Peluh pada dahi aku dilap perlahan olehnya.

Untung wooo buleh bini lagu ni (๑ ิټ ิ)

( untung woo dapat wife macam ni )

" Okay dah,Sayang alihkan pasu ni dekat depan sana sikit tu je boleh? " Pintanya lemah lembut.

" Boleh,untuk wife Oppa semua boleh heuheuheu " Pipinya aku cium.

" Jiyeon nak pergi siram pokok bunga tu kejap,hati hati angkat pasu,pasu tu berat tau " Pesannya pada aku dan aku mengangguk lalu menayangkan thumbs up padanya.

Jiyeon tersenyum lalu menuju kearah pokok bunga orkidnya.

Tidak lupa juga baby bonsai kesayanganya itu.

" I LOVE YOU SAYANG! " Simbol mini love aku tunjukkan padanya.

" I LOVE YOU TOO! " Jeritnya sedikit kuat membuatkan aku tergelak kecil.

Hohohoh bahagia hidup.

To be continue...

Michin Namja × Park Jimin °CompleteWhere stories live. Discover now