Chapter 32

329 21 1
                                    

JIYEON POVS

Aku memandang tempat tidur disebelah aku.

Kosong.

Aku meraup rambut aku keatas dan perlahan lahan aku membaringkan badan aku secara mengiring sambil memandang di sebelah aku.

Tipu la kalau aku cakap aku tak rindu Jimin.

Dia suami aku.

" Saya rindu awak Jimin " Bantalnya aku peluk erat.

Knock knock~

Lantas aku mengelap air mata aku lalu turun dari katil dan membuka pintu bilik aku.

" Uhmm H-hai... Sorry ganggu...Oppa nak ambik kertas kerja Oppa je " Jimin memandang aku.

Oppa nak ambik kertas kerja Oppa je " Jimin memandang aku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" O-oppa " Panggilku lalu menahan lengannya.

" Nae? " Jimin memandang aku.

" Oppa tidur office lagi ke malam ni? Boleh tak Oppa...uhmm tidur dengan Jiyeon? " Aku menggentel hujung baju aku.

" Whaeyo? Kan Jiy-

" I miss u " Kataku lalu memandang Jiyeon.

" I miss u so much " Kataku lagi dan mata aku mula berair.

Jimin meletakkan begnya diatas lantai dan tangan aku digenggam erat olehnya.

" Oppa mintak maaf nae sebab marah sayang hari tu...Oppa tak sengaja " Jimin memeluk pinggang aku.

" Nae...hiks...Jiyeon mintak maaf hiks...sebab kunci pintu...hiks...sorry " Air mata aku mula mengalir pada pipi aku.

" I miss u too " Jimin menarik aku kedalam pelukannya.

" Oppa pergi la mandi...tak payah la pergi office lagi...pergi esok jelah " Aku mengambil beg sandang Jimin.

" Yelah yelah,Nak kiss dulu " Jimin memuncungkan bibirnya lalu matanya di pejam serapat mungkin.

Chup!

Bibirnya aku cium sekilas.

" I love you " Bisikku pada telinganya.

" I love you too sayang " Jimin mencium dahi aku.

To be continue...

Michin Namja × Park Jimin °CompleteWhere stories live. Discover now