Chapter 68

264 18 9
                                    

JUNGKOOK POVS

Aku meramas rambut aku kasar.

" Hey kenapa ni? " Soal Haerin lalu melabuhkan punggung disebelah aku.

" Ha? Nothing erm...Oppa keluar dulu eh? " Lantas aku mengambil kunci kereta dan keluar dari rumah.

~

" Weh aku dengar Jimin dah balik Seoul betul ke? " Soal Taehyung teruja dan aku sekadar mengangguk.

" LOL KAU TAK HAPPY KE KOOK? " Soal Hoseok hyung pula.

" Hah? Suka...Kook suka " Jawabku sambil bermain dengan jari jemari aku.

" Haerin cakap Jiyeon pregnant betul ke? " Giliran Namjoon hyung pula bertanya.

Aku mengangguk.

" Jimin pro ah " Jawapan Taehyung menyebabkan semua member lain tergelak kecuali aku.

" Kook kau knapa? Badmood je hyung tengok " Tegur Hoseok hyung.

" Mana ada...just penat sikit " Tipu aku.

" Okay tak ni? " Taehyung menekapkan tangannya pada dahi aku.

" Ehem Kook okay...Kook nak pergi somewhere jap " Kataku lalu bangun dan keluar dari cafe.

~

" ARGHHH!!!! " Aku melemparkan gelas kaca yang berisi wine merah itu pada dinding.

Tanpa aku sedari air mata kelakian aku gugur hanya disebabkan oleh seorang yeoja.

" Kau tak pernah sedar tentang aku Kang Jiyeon...kau tak pernah sedar akan kehadiran aku...kau cuma anggapa aku sebagai seorang dongsaeng...kau sedar tak yang cintakan kau lebih dari tu " Gambar Jiyeon yang tersenyum manis itu aku cium perlahan.

Park Jimin.

Perampas.

' Kalau Jeon Jungkook tak dapat Kang Jiyeon '

Park Jimin pun takkan dapat Kang Jiyeon.

Take a note :')

Aku melemparkan pisau rambo pada sekeping gambar yang tertampal kemas di sebuah papan.

Ianya terkena tepat pada muka Jimin.

Tunggu Kook ye Hyung.

Kook datang nak ambik isteri Kook.

Jeon Jiyeon

To be continue...

Michin Namja × Park Jimin °CompleteWhere stories live. Discover now