MRS.KANG POVS
Aku memegang erat tangan Jiyeon.
" Jiyeon....tarik nafas and teran okay? Anak Jiyeon dah nak keluar ni " Doctor Nelly cuba menenangkan Jiyeon.
" Jangan stress and jangan takut " Ujarnya.
" Fuh fuh...arghhh!!! Sakit Eomma!! " Jiyeon menggenggam erat cadar katil sehingga berkedut.
" Teran lagi sayang anak kamu dah nak keluar " Rambutnya aku usap perlahan.
" Arghhhhh!!! Appo! " Percikan peluh dingin pada dahinya aku lap perlahan.
" Eomma...Jiyeon nak husband Jiyeon...Panggilkan Jimin...jebal " Rayunya lemah.
" Kejap Eomma panggilkan Jimin nae " Jiyeon mengangguk lemah.
~
JIYEON POVS
Tidak lama kemudian Eomma menolak Jimin masuk kedalam bilik bersalin yang aku ditempatkan.
Jimin memegang tangan aku.
" Sayang Oppa dekat sini Sayang " Dahiku diusap perlahan.
" Okay now Jiyeon tarik nafas dalam dalam then teran,anak Jiyeon satu lagi dah keluar now tinggal sorang je lagi dalam kiraan 3 Jiyeon teran okay? " Aku mengangguk lemah.
" 1,2,3 Teran! " Doctor Nelly meluaskan kangkang aku.
Aku menggenggam erat tangan Jimin.
" Arghhhh!!!!! Fuh fuh Arghhhh!!! " Aku memejam mata aku serapat mungkin dan terus meneran sehingga bunyi tangisan bayi mula kedengaran.
Wei nak buat effect cane nih😂
" Anak kita " Aku memandang Doctor Nelly membawa anak aku keluar dari bilik bersalin.
" Thank you Sayang " Jimin mengucup lembut tangan aku.
Aku melepaskan pegangan pada tangannya.
" Whae? Sayang nak apa? " Soal Jimin lembut.
" N-nak sentuh awak " Jimin merapatkan kerusi rodanya dengan katil aku lalu tangan aku diletakkan pada pipinya.
" Oppa ada " Setitis demi setitis air matanya mengalir perlahan pada pipi gebunya.
" Sayang awak sangat sangat " Rambut blondenya itu aku usap perlahan.
" Oppa sayangkan Jiyeon jugak " Lembut sahaja tangan kanannya mengelus pipi aku.
" Sayang rehat eh? Oppa keluar " Lantas aku menggeleng.
" Noooo....Teman Jiyeon " Aku merengek perlahan.
" Arraseo " Jimin tergelak kecil.
To be continue...
YOU ARE READING
Michin Namja × Park Jimin °Complete
Fanfiction" Dont mess up with this Michin Namja or else you regret " WKWKWK AGAIN MIN KAMBEK WITH OUR JIMENG FF 100% MY IDEA BETA XKUPI KUPI ORANG PUNYA YA. SILAKAN BACA FF BETA YANG PENUH DENGAN TYPI TYPO NI! Start° June 2018 End° December 2018 Highest rank...