JIMIN POVS
Aku hanya makan tanpa mengeluarkan sebarang suara.
" Aik Daddy senyap je whae? Majuk ngan Mummy eh? Aiyokkkk Mummy buat Daddy sedih " Hansul menepuk nepuk tangannya.
" Aniya " Balasku perlahan.
" Habistu? Biasanya ada je Daddy sakat Mummy tapi malam ni takde pulak " Tambah Jihae.
" Daddy awak ni nak manja dengan Mummy heeee bukannya majuk " Jiyeon memeluk pinggang aku dari tepi membuatkan aku tersenyum.
" Tengok tu tengok Daddy senyum " Jihae tersengih.
" Hal orang tua lah,budak budak tak boleh tau " Pintas Jiyeon.
JIYEON POVS
" Mummy sayang Daddy tak? " Soal Hansul lalu mengangkat keningnya.
" Jap nak fikir,sayang ke tak eh? " Aku menggaru dagu aku.
Jimin mencebik perlahan.
" Elelelel siapa je tak sayang mochi bulat ni....mesti lah Mummy sayang " Aku mencium lama pipi Jimin.
" Dah lah " Kata Jimin cuba menutup pipinya yang membahang.
" Lepas makan ni...Hansul dengan Jihae nak tidur terus ke nak buat apa apa dulu before tidur? " Soal Jimin.
" Nak tengok horor movie dengan Mummy and Daddy boleh? " Soal Jihae lalu mengerdipkan kelopak matanya.
" Yela yela dah makan cepat " Arahku lembut.
~
" Good night Jihae " Aku mencium dahi Jihae.
" Tadi cakap nak join Mummy dengan Daddy tengok movie horor last last korang yang tidur dulu " Bibirku dicebikkan sedikit.
" Good night Hansul " Kini dahi Hansul pula aku cium.
" Dah? " Soal Jimin dan aku mengangguk.
Perlahan lahan aku menghampirinya dan jarinya aku genggam erat.
" Oppa~ angkat Jiyeon " Aku mengangkat kedua belah tangan aku.
" Nanak ah Sayang berat " Usik Jimin.
" Ala angkat lah Oppa kan ada abs " Perutnya aku cucuk dengan jari aku.
" Ppali " Lantas badanku diangkat oleh Jimin secara bridal style.
~
" Good night Mummy " Bisik Jimin perlahan pada telinga aku.
" Tak nak tidur lagi lah " Aku menolak Jimin lalu aku duduk diatas perutnya.
" Iyaaaa Sayang nak apa? " Soal Jimin dengan nada yang sensual😏
Aku memaut leher Jimin dan merapatkan wajah aku dengan wajahnya lalu menyatukan dahi kami berdua.
" Jiyeon nak mintak maaf dengan Oppa " Kataku perlahan.
Jimin bangun dan memperbetulkan kedudukannya dengan menyandarkam belakangnya pada katil manakala kaki aku memeluk pinggangnya.
" Lagi? " Soalnya sambil bibirnya mengukirkan senyuman senget.
" Ala tak payah la senyum macam tu seram tau tak! " Lengannya aku tampar perlahan.
" Okay okay,mintak maaf sebab apa? " Soalnya lagi.
" Sebab tak percayakan awak... " Suaraku mula mengendur.
" Oppa maafkan dah...pandang Oppa " Daguku diangkat perlahan olehnya.
" Saya banyak salah dengan awak " Tubir mataku mula dipenuhi dengan air mata.
YOU ARE READING
Michin Namja × Park Jimin °Complete
Fanfiction" Dont mess up with this Michin Namja or else you regret " WKWKWK AGAIN MIN KAMBEK WITH OUR JIMENG FF 100% MY IDEA BETA XKUPI KUPI ORANG PUNYA YA. SILAKAN BACA FF BETA YANG PENUH DENGAN TYPI TYPO NI! Start° June 2018 End° December 2018 Highest rank...