JIMIN POVS
" Oppa...Jiyeon nak tanya something boleh? " Soal Jiyeon yang sedang memakai krim malam di depan meja solek.
" Tanya la " Pelawaku lembut lalu memandangnya.
" Kalau Jiyeon dah tak-
" Sayang cakap apa ni... " Aku turun dari katil lalu menuju kearah Jiyeon.
Aku melabuhkan punggung di sebelah Jiyeon dan pinggangnya aku rangkul erat.
" Oppa tak suka sayang cakap macam ni....Tolong la i hate it " Tangannya aku cium lama.
" Jiyeon nak tanya je...jawab please " Jiyeon memegang tangan aku dan perlahan lahan aku mengangguk tanda setuju.
" Kalau Jiyeon takde nanti,Oppa akan cari pengganti lain tak? And masatu kita dah ada sorang anak...then i'll leave both of you...Will you marry another girl to replace me? " Soal Jiyeon.
" Tak.Tak.Tak. dan Takkan " Jawabku ringkas.
" Whaeyo? Macam mana Oppa nak besarkan anak kita nanti? Our baby needs a mom who can watch over them and take care for them...And you too,Oppa perlukan orang yang boleh jaga makan minum and pakaian Oppa so why? " Soalnya lagi.
" Walau apa pun yang terjadi...Oppa tak nak dan takkan cari perempuan lain untuk gantikan tempat sayang...and kalaulah sebab utama kenapa Oppa kawin ialah sebab anak kita perlukan seorang Mama...Oppa lagi sanggup kalau kita takde anak arrachi? " Bibir aku mengukirkan satu senyuman manis.
" Whae? Oppa kan nak anak... " Kepalanya menundukan memandang lantai.
" Oppa dah ada sayang pun dah cukup... " Dahinya aku cium lama.
" Ish apa la sayang ni,buat drama pulak tengah malam ni...oh yeah! Oppa dah lama nak tanya soalan ni " Kataku teruja.
" Apa? " Jiyeon mendongakan wajahnya memandang aku.
" Macam mana Sayang boleh suka Oppa masa zaman sekolah dulu? And why sayang suka oppa " Aku tersenyum nakal.
" Ermm...sebab Oppa...Romantik?...Errr sebab Oppa comel macam baby...and lastly Oppa pandai pujuk Jiyeon kalau Oppa merajuk dengan Oppa...Jiyeon suka tengok Oppa kerja keras dekat bengkel tu...Oppa baik walaupun dingin...Thats wai i love yuh bebeh " Terhambur gelak tawa aku manakala Jiyeon tergelak kecil.
" Ok ok Oppa pulak " Jiyeon mengelap air kegembiraannya.
" Oppa suka sayang sebab...Sayang sexy~ wuuuu " Aku tersenyum nakal.
" Ngada! " Lantas paha aku ditampar kuat.
" Huehuehue...ok ok...Oppa suka sayang sebab Sayang baik...Sayang manja...Sayang comel...Sayang sentiasa ada disisi Oppa masa Oppa takde sape sape...Sayang sensitif...Sayang cry baby...Sayang caring pasal semua orang...Sayang suka tolong Orang...Sayang cantik...and now Oppa bersyukur sangat sangat sebab dikurniakan isteri yang cantik macam angle " Aku mengenyitkan mata kiri aku kearahnya.
Dapat aku tangkap bahawa pipinya mula membahang.
" Uwahhh malu ah tu kan kan " Pipinya aku cubit.
" Sayang~ esok Oppa tak kerja...and then...Boleh tak sayang teman Oppa pergi warnakan rambut? Oppa nak changed colour baru " Aku menggaru belakang leherku yang tidak gatal.
" Bwo? Nak colour rambut? " Mata Jiyeon terbutang luas.
Aku mengangguk perlahan.
" Oppa dah cadang nak colour apa? " Soalnya lagi.
" Nope! Oppa nak suruh wife Oppa yang cantik ni suggest kan boleh? " Pipinya aku cium lama.
" Hmmm okayyy nanti Jiyeon suggestkan tau " Jiyeon mengusap rambut aku.
YOU ARE READING
Michin Namja × Park Jimin °Complete
Fanfiction" Dont mess up with this Michin Namja or else you regret " WKWKWK AGAIN MIN KAMBEK WITH OUR JIMENG FF 100% MY IDEA BETA XKUPI KUPI ORANG PUNYA YA. SILAKAN BACA FF BETA YANG PENUH DENGAN TYPI TYPO NI! Start° June 2018 End° December 2018 Highest rank...