Chapter 82

237 13 10
                                    

JIYEON POVS

Aku memegang tangan Jimin dengan erat.

Sukar untuk aku memberitahu perkara yang sebenar pada Jimin.

" Oppa...Oppa dah tak bo-

" Jalan " Pantas sahaja Jimin memotong percakapan aku.

" O-oppa " Lantas aku memandangnya.

" Macam mana Oppa tahu? " Soalku memandangnya sayu.

" Masa Oppa kena langgar hari tu...Oppa dah tak dapat rasa kaki Oppa...dan masa Oppa sedar tadi pun...kaki Oppa dah tak boleh gerak " Terangnya dengan nada yang semakin mengendur.

Aku menekup kedua belah pipinya.

" Its okay...Jiyeon ada dengan awak Sayang " Pipinya aku cium sekilas.

" Sayang tak malu? " Soalnya.

Aku memandangnya pelik.

" Malu? Whae? Malu apa? " Dahi aku mula berkerut.

" Oppa dah tak sempurna...tak boleh jalan...sayang tak malu ada husband macam Oppa? " Soalan terakhirnya membuatkan aku tersentak.

" Walau apa jadi skali pun,awak tetap suami saya...dan saya sayangkan awak...saya terima kekurangan awak Sayang...dah takmo sedih sedih lagi...tak comel " Air matanya aku kesat dengan jari aku.

" Gomawo " Jimin memeluk aku dengan erat.

" Cheonman " Belakangnya aku usap lembut.

" Bila Oppa boleh balik? Rindu nak tidur sama sama " Bisiknya pada telinga aku.

" Nanti Jiyeon tanya Doctor eh " Jimin mengangguk perlahan.

SKIP

JIMIN POVS

" Sayang...Oppa lapar " Aku menyentuh tangan Jiyeon yang sedang membaca buku.

Dia menutup buku yang dibaca tadi lalu memandang aku.

" Sayang saya ni nak makan apa hm? " Soalnya lembut sambil mengusap rambut aku.

" Apa apa pun boleh hehe Oppa lapar sangat dah ni " Aku memeluk pinggangnya dari tepi.

Park Jimin dah tak macam dulu.

Dah tak kuat.

" Kajja " Jiyeon bangun lalu menolak kerusi roda aku keluar dari bilik tidur kami.

Disebabkan aku menggunakan kerusi roda,aku dan Jiyeon terpaksa tidur di bilik tetamu.

Ianya memudahkan kerja Jiyeon bagi menjaga aku.

Kalau duduk tingkat atas kang jatuh tangga tak pasal pasal Park Jimin arwah.

" Tunggu jap,Jiyeon buatkan Oppa ramen " Jiyeon mencubit pipi aku sekilas lalu mengambil bahan bahan dari kabinet dapur.

●●●

Aku berdecit perlahan.

" Susah lah jadi cacat macam ni! " Pasu kaca dihadapan aku tepis kasar lalu jatuh keatas lantai.

Prang!

" Semua benda aku tak boleh buat! Park Jimin tak guna! Tak boleh jalan! Park Jimin pabo...hiks... " Air mata lelaki aku gugur dengan perlahan lahan.

JIYEON POVS

Aku terus bergegas ke bilik tidur aku dan Jimin apabila terdengar bunyi kaca yang pecah.

Michin Namja × Park Jimin °CompleteWhere stories live. Discover now