JIMIN POVS
Perlahan lahan aku menghampiri Jiyeon yang sedang termenung di beranda bilik kami itu perlahan lahan aku memeluknya dari belakang.
Daguku diletakkan diatas bahunya manakala bibir nakalku mula bermain dengan lehernya.
" Sayang... " Panggilku perlahan.
" Hmmm? " Soal Jiyeon.
Aku memusingkan badan Jiyeon supaya menghadap aku.
Pinggangnya aku tarik supaya rapat dengan badanku sehingga tiada ruang diantara kami berdua.
" Oppa...mintak maaf " Kedua belah pipinya aku tekup dengan telapak tangan aku.
Perlahan lahan bibirku mendarat disetiap sudut wajahnya.
" Oppa tak nak Sayang stress...so apakata kita pergi jalan jalan dekat...PARIS nak? " Soalku riang.
" J-jinjja? " Soalnya tidak percaya dan aku mengangguk laju.
" Jih-
" Nope only both of us " Tanpa sempat Jiyeon menghabiskan ayatnya aku terus memotong.
" Eomma yang tolong jagakan anak kita...Sayang anggap ni macam Honeymoon kita eh? Macam mula mula kahwin dulu " Dahinya aku cium lama membuatkan Jiyeon tersenyum.
" Sayang...sorry " Tangannya aku capai dan usap lembut.
" Anggap yang kita takde rezeki tau...Oppa tak sengaja kan? " Hidung aku dicuit lembut olehnya.
Aku mencebik.
" Oppa jealous...Jungkook sentuh Sayang... " Aku mengalihkan pandangan aku daripada menatap wajahnya.
JIYEON POVS
Aku memeluk leher Jimin dan mencium hidungnya.
" Tak payah la jealous,saya sayang awak lah " Pipinya aku cubit.
" Betul ni? " Soal Jimin.
Aku mengangguk.
" Oppa nak kissssssss " Pinta Jimin sambil memuncungkan bibirnya kedepan.
Aku mengucup bibirnya sekilas.
" Gomawo heuheuheue " Lantas badan aku ditarik kedalam pelukannya.
" I love you " Bisik Jimin pada telinga kananku.
" I love you too " Aku menyembamkan wajahku pada dadanya.
To be continue...
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•Ff ni dah nak habis🌚💔 lagi 2/3 chap je akan habis.
YOU ARE READING
Michin Namja × Park Jimin °Complete
Fanfiction" Dont mess up with this Michin Namja or else you regret " WKWKWK AGAIN MIN KAMBEK WITH OUR JIMENG FF 100% MY IDEA BETA XKUPI KUPI ORANG PUNYA YA. SILAKAN BACA FF BETA YANG PENUH DENGAN TYPI TYPO NI! Start° June 2018 End° December 2018 Highest rank...