Chapter 16

357 29 1
                                    

JIYEON POVS

Jimin memandang aku.

" Aku pergi tak lama arraseo? " Pipiku diusap lembut olehnya.

" Hiks...awak cakap awak takkan tinggalkan saya...hiks...whaeyo??? 
" Aku memegang tangannya.

" Jiyeon,dengar sini nae...aku pergi tak lama pun arraseo? Jaga diri kau elok elok " Jimin meleraikan pelukan dan memandang aku.

" Tak nak...hiks...nanti saya rindu awak...hiks...shireo...hiks...awak pergi lama...hiks...ania jangan tinggalkan saya...hiks " Tangannya aku genggam erat.

" Tangan " Kata Jimin.

Aku memberikannya tangan aku.

Perlahan lahan Jimin menyarungkan sebentuk cincin permata pada jari manis aku.

Perlahan lahan Jimin menyarungkan sebentuk cincin permata pada jari manis aku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Jariku dikucup lembut olehnya.

" Kau tak patut dapat cincin macam ni Jiyeon...kau patut dapat lebih dari ni " Kata Jimin lalu memandang aku.

" Ni pun dah lebih dari cukup " Aku mengusap cincin tersebut.

" Aku tak mampu nak bagi kau kemewahan,tapi janji dengan aku,bila aku balik nanti...Cincin ni masih ada pada jari manis kau...aku akan ganti cincin permata yang kau layak terima...itu janji aku " Jimin mencium lama dahi aku.

" Saya sayang awak Park Jimin " Aku mencium kedua belah pipinya.

DANIEL POVS

Tanpa aku sedari...setitis air mata kelakian aku jatuh dipipi aku.

Betapa seksanya dugaan untuk Jimin dan Jiyeon.

Whae Eomma aku kejam sangat?

Whae Eomma aku pandangan harta?

Apa yang lebih sangat dengan harta?

" Jimin,kau jangan la lupakan kitorang dekat sini nae? " Taehyung memeluk Jimin.

" Hiks...walaupun kau slalu panggil aku Alien...hiks...aku sayang kau!...hiks kita membesar sama sama...hiks...aku sayang kau " Kata Taehyung tersedu sedan.

" Hyung jangan lupakan Kook nae!" Kini giliran si maknae pula yang memeluk Jimin sambil menangis.

" Jimin...walaupun kau musuh aku...kita slalu gaduh...tapi aku tetap suka kawan dengan kau " Kai menepuk bahu Jimin.

Setelah selesai mengucap kan kata kata terakhir dari semua member.

Kini giliran aku untuk memberikan ucapan terakhir pada Jimin.

" Jimin,aku mintak maaf sebab salah anggap dengan kau dulu...aku cuba hancurkan hubungan korang...aku mintak maaf...satu je aku nak cakap...
Adik aku sayang kau sangat sangat...aku tunggu kau jadi ahli keluarga aku Park Jimin...dan aku dah bersedia untuk Jiyeon tukar nama dia...Dari Kang Jiyeon kepada Park Jiyeon " Aku memeluknya dengan erat.

" Gomawo,Hyung " Jimin meleraikan pelukan.

" Aku pergi dulu semua " Jimin memandang kearah Jiyeon lama sebelum masuk kedalam teksi.

" Saranghaeyo Park Jimin!!! " Jiyeon melabai kerah Jimin sambil menangis.

" Nado Saranghae! " Dengan laungan terkakhirnya itu,Teksi yang Jimin naiki itu perlahan lahan hilang dari pandangan.

" Oppa...hiks... " Aku menarik Jiyeon kedalam pelukan aku.

" Gwenchannayo " Dahinya aku cium sekilas.

Good luck Park Jimin -Daniel

To be continue...

Michin Namja × Park Jimin °CompleteWhere stories live. Discover now