Chapter 62

253 18 9
                                    

SLUTERA POVS

" Auntieee Tera nak Jimin...macam mana niiiii " Aku menghentakkan kaki aku tanda geram.

" Yeye auntie tahu " Auntie Han mengangguk.

" Apa yang special sangat dengan Wife dia tu?! I lagi cantik plus sexy!!! " Sekali lagi aku merengus geram.

" Oh yea...Auntie dah tahu nak buat apa " Auntie Han tersenyum senget.

~

DANIEL POVS

" Eomma,Valak tu memang muka dia macam tu ke? " Soalku pada Eomma.

" Taklah,muka Valak macam muka Oppa " Jiyeon tersengih manakala Jimin dan Eomma tergelak kecil.

" Hmph,paiti ah buat Oppa cenggini " Aku mencebik.

" Oppa dah tua pun nak cebik lagi,kalau comel takpelah ni macam Abuja je " Kata Jiyeon lagi.

Fuh.

Telingaku sudah berasap asap😏

" Best kutuk Oppa ehhh!!! " Lantas aku menggeleteknya kuat.

" O-oppa hajima BAHAGGAGAG GELI LA HAJIMA!!! " Belakangku ditampar kuat.

" Bergurau la kome selagi ada masa ni,petang ni dah nak gerak airport " Eomma tersenyum manis sebelum menghirup latte panasnya.

JIYEON POVS

Daniel Oppa tidak henti henti menggeletek aku.

Aku menendang kakinya lalu merangkak kebawah.

1

2

3

Buk!

" Adoi apa yang keras ni " Aku menggosok kepala aku.

Kepala aku didongakkan lalu memandang objek yang terkena kepala aku tadi.

" Sayang okay? " Soal Jimin sambil tergelak kecil.

" Lutut Oppa keras " Aku mencebik lalu bangun dan melabuhkan punggung disebelah Jimin.

" Anyway,Dah pack barang belum? " Soal Eomma sambil membaca majalah fashion.

" Dah,Smalam lagi anak Eomma ni excited nak balik Seoul " Terang Jimin.

" Ceh,bukak aib orang " Aku menjelingnya.

" Jeling ah,tercabut mata tu baru tau " Hidung aku ditarik oleh Jimin.

Ding Dong~

" Nak bukak! " Aku bangun.

" Oppa dulu " Daniel berlari kearah pintu dan diikuti oleh aku.

~

" Eomma... " Aku memandang Eomma Han dan seorang wanita yang berpakaian agak ketat dan singkat.

" KAU PEREMPUAN! RAMPAS JIMIN DARI AKU " Perempuan tersebut menarik rambut aku.

" Yah! Kau siapa hah?! " Daniel Oppa menolak yeoja tersebut dan menarik aku kebelakangnya.

"EIII ADIK KAU NI YANG RAMPAS FUTURE HUSBAND AKU! " Tangan aku ditarik olehnya.

" Aku tak pernah suka kau sebagai menantu aku tau tak?! " Eomma Han mengangkat tangan untuk menampar aku.

Mata aku dipejamkan serapat mungkin.

To be continue...

Michin Namja × Park Jimin °CompleteWhere stories live. Discover now