Chapter 28

331 25 3
                                    

DANIEL POVS

Aku memeluk Jiyeon dengan erat.

" Congrats Jiyeonnie! " Pipinya aku cium lama.

" Gomawo Oppa " Jiyeon membalas pelukan aku.

" Congrats Jimin,kau dah tepati janji kau untuk jadikan saeng aku isteri kau...jaga dia baik baik nae? " Aku menepuk bahunya dan tersenyum.

" Gomawo hyung,aku janji aku akan jaga dia elok elok " Jimin memautkan jarinya dengan jari jemari Jiyeon.

" PARK JIMIN!!!! " Seventeen,BTS,EXO dan Wannaone berlari kearah Jimin.

" Chukkayo!!!! " Mereka semua memeluk Jimin dan Jiyeon.

" Thanks guys " Kata Jimin tersenyum.

" Acecece Jimin dah kaya siot! Ferari merah pastu ada Lamborgini siyot!! And lastly dia ada Super Bike biru hitam omg!!! Bapak kaya kau Jimin! "  Taehyung memeluk Jimin dengan erat.

" B-bwo? Superbike? " Soalku tidak percaya.

" Ya...oh ye...Alang2 Jimin dah ada isteri ni...Jimin rasa Jimin dah takde masa nak jaga semua tu...Apakata kalau...Jimin bagi Hyung je Superbike tu? " Soal Jimin lalu memandang aku.

" ndudhadjsjw kunci! " Jeritku.

Semua tetamu memandang aku.

" Ada kat atas " Balas Jimin tersenyum.

Lantas aku berlari ketingkat atas.

TAEHYUNG POVS

" Weh kitorang kebulur ni,kitorang chau dulu eh? Nak makan... " Aku memegang perutku.

" Gi ah makan sana " Balas Jimin ramah.

" JOM!!! " Balas semua ahli yang terdapat disitu.

" PARK JIMIN FIRST NIGHT NANTI JANGAN ROUGH SANGAT! " Semua member menjerit pada Jimin.

Dapat aku lihat muka Jiyeon yang membahang.

JIMIN POVS

" Sayang malu ehhhh " Pipi Jiyeon aku cubit.

" Apalah dorang ni...pervert la! " Jiyeon menutup wajahnya.

" Sayang " Panggilku manja.

" Hmm??? " Soal Jiyeon.

" I love you " Bibirnya aku cium sekilas sebelum badannya aku peluk erat.

To be continue...

Michin Namja × Park Jimin °CompleteWhere stories live. Discover now