Chapter 103

226 12 1
                                    

JIMIN POVS

" Daddy...Daddy balik awak naeeee nanti Hansul miss Daddy " Pinta Hansul yang bercakap dalam bahasa korea dan sedikit campuran Inggeris itu membuatkan aku tersenyum.

Kaki ku dipeluk erat olehnya.

Aku duduk secara bercangkung agar sama dengan ketinggian Hansul lalu bahunya aku pegang.

" Ya...Daddy balik awal...Daddy pergi 2 minggu je,ada kerja yang Daddy kena buat dekat Japan tu " Rambutnya aku usap lembut.

" Jihae nak hadiah " Kata Jihae ceria.

" Hansul punnnn nak jugak!" Hansul memeluk leher aku.

Lantas aku menarik badan Jihae supaya rapat dengan aku lalu badan Hansul dan Jihae aku peluk erat.

" Jaga Mummy dengan Baby baik baik arraseo " Bisikku perlahan dan mereka berdua mengangguk serentak.

Aku meleraikan pelukkan lalu berdiri dan mendapatkan Eomma Kang dan Eomma Han.

" Eomma tolong tengokkan wife dengan anak anak Chim nae " Badan mereka aku peluk sekilas.

" Ye Eomma tahu...dah pergi pujuk Jiyeon, dari tadi duk muncung tepi bunga tu " Eomma Kang mengalakan jari telunjuknya pada Jiyeon yang duduk ditepi pasu bunga itu.

Aku mengangguk pelan lalu menghampiri Jiyeon.

" Sayang... " Bahunya aku sentuh.

Jiyeon menjeling aku sekilas sebelum memalingkan wajahnya kearah lain.

" Majuk dengan Oppa eh " Pipinya aku cuit dari tepi dan Jiyeon merengus geram.

" Sayang...pandang la Oppa " Pujuku perlahan.

" Shireo " Tanganku ditepis olehnya.

" Hmmm yela...Oppa pergi dulu...jaga diri...I love you Sayang " Tangannya aku capai lalu kucup sekilas sebelum bangun.

" Oppa " Panggilnya.

Belum sempat aku menjawab,Jiyeon terlebih dahulu memeluk  badan aku dengan erat.

" Hiks...Oppa...hiks " Wajahnya disembamkan pada leher aku.

Telingaku menangkap bunyi esakkan kecil darinya.

Tanganku mula mengusap lembut belakangnya.

" Shhhhhg uljima Chagi " Seraya itu bibirku mendarat tepat pada dahinya.

" Oppa jangan...hiks..pergi lama sangat..hiks " Pelukannya pada badan aku semakin di eratkan.

" Ya Oppa janji,Oppa kan sayang Jiyeon...mana boleh tinggal lama lama...nanti rindu " Kataku memberikan semangat padanya.

" Hiks...nae " Kepalanya dianggukkan perlahan.

Aku meleraikan pelukan lalu aku mengelap sisa sisa air matanya.

" I love you " Aku menghadiahkan satu kucupan pada dahinya.

" I love you too " Jiyeon mencium lama pipi kanan aku sebelum melepaskan pegangangnya pada lengan aku.

" Oppa pergi dulu...Annyeong " Perlahan lahan pautan jari jemari kami mula terlerai.

Aku masuk kedalam perut kereta lalu kereta yang dipandu oleh Taehyung itu mula meninggalkan kawasan rumah kami.

' I love you Sayang '

To be continue...

Michin Namja × Park Jimin °CompleteWhere stories live. Discover now