Chapter 73

224 16 0
                                    

JIMIN POVS

Selesai sahaja membersihkan diri aku terus keluar dari bilik air hanya dengan bertuala putih yang melilit kemas di pinggang aku.

Terserlah tatoo yang baru aku buat 2 hari lepas ketika berada di A.S.

Anak Jeon cakap Jiyeon suka 💃

" Dah siap mandi? " Soal Jiyeon yang baru menapak masuk kedalam bilik kami.

" Sayang...cantik tak? " Soalku lalu menunjukkan Tatoo aku kepada Jiyeon.

Jiyeon mengalihkan pandangannya pada pinggang aku.

Tatoo aku yang tertulis ' Nevermind ' itu Jiyeon pandang.

Lantas senyumannya mati.

" Sayang whats wr-

Pang!

Satu tamparan hinggap pada pipi kanan aku.

JIYEON POVS

Buat pertama kalinya dalam hidup aku tangan yang selalu aku belai Jimin menampar kuat pipinya.

" Awak buat apa ni Jimin? " Soalku lalu memandangnya.

" Ige mwoya?! " Soalku lagi.

" Apa masalah awak ni Jiyeon? " Jimin memandang aku sambil pipinya dipegang.

" Whae awak buat Tatoo hm? Awak dah janji dengan saya yang awak takkan letak benda ni dekat badan awak kan! Whae awak mungkir janji " Nafas aku mula turun naik.

" This is my life,you shouldnt control " Jawabnya ringkas.

" Tapi saya wife awak Jimin! " Air mataku mula bertakung di tubir mata.

" Awak wife saya tapi tak semua benda awak boleh kontrol Jiyeon,saya ada life saya sendiri dan awak tak patut control hidup saya " Jimin memandang aku serious.

" T-tapi awak dah janji kan...yang awak tak akan letak benda tu dekat badan awak " Ujarku dengan suara yang terketar ketar menahan dari menangis.

" Apa apa jelah Jiyeon " Jimin meraup kasar rambutnya.

" Awak dah lain Jimin apa jadi dengan awak ni? " Aku memandangnya lama.

" Tch! Lain? Apa yang lain? Awak yang slalu control hidup saya... awak sedar tak yang awak ni membosankan...faham tak? Membosankan " Hati aku bagai dicucuk cucuk dengan benda yang tajam apabila mendengar jawapan dari Jimin.

" Awak bosan dengan saya? " Tangannya aku gapai perlahan.

" Perangai awak buat saya naik menyampah nak hadap muka awak hari hari dah la saya nak keluar " Jimin menepis tangan aku perlahan lalu menuju ke fitting room dalam bilik kami.

Aku memegang dada aku yang terasa sakit yang teramat.

" Awak sakitkan saya Jimin " Perlahan lahan air mata aku mengalir dipipi aku.

Segala kenangan aku dengan Jimin bermain didalam fikiran aku seolah olah layar video.

Akhirnya aku tertidur lena kerana penat menangis sambil memegang frame gambar kahwin aku dan Jimin.

To be continue...

Michin Namja × Park Jimin °CompleteWhere stories live. Discover now