DANIEL POVS
Aku melabuhkan punggung disebelah Eomma.
" Ma,Nanak pergi AS ke? Tengok saeng dengan chim entah hidup ke idok dua orang tu " Tanyaku sambil mengikis kuku Eomma yang berwarna warni seperti pelangi yang terdapat laperchurn. ( hentam la eja tu 💃 )
Halah yang orang kerdil yang kutip duit emas tu." Heyyy wai did you kikis my kukewww " Eomma menepuk paha aku kuat.
" Lol Niel tak sengaja bahahahahgagaga " Terhambur gelak aku while eomma punya reaction tu.
-_- Lawak ke setan? Abis kuku ploles aku.
" Ehem ok serious, nanak pergi lawat dorang ke ma? Niel indu Jiyeonie " Aku mencebik.
" Eomma pun rindu dengan budak dua tu...eh Niel jom pack barang...kita pergi AS " Eomma tersengih lalu mengangkat keningnya yang cantik itu.
" KAJJA!!!! " Aku menarik tangan Eomma menuju ke bilik Eomma.
JIYEON POVS
" Uhuks uhuks! " Aku menepuk belakang Jimin perlahan.
" Pelik je bunyi " Aku tergelak kecil lalu menggeleng perlahan.
" Ada orang onion Oppa ni eiii sape la mengonion oppa memalam buta ni " Jimin membetulkan rabutnya yang berwarna biru itu.
Heh anak Park tukar colour lagi.
" Ayang~ " Panggil Jimin lalu melentokkan kepalanya diatas perut aku.
" Apa Ayang ayang? " Rambutnya aku kusutkan.
" Alohhh panggil Chagi la ni...Ermm rindu Eomma la " Pipinya dikembungkan serupa ikan buntal 🐡
" Eomma mana satu? " Soalku tidak faham dengan soalan Jimin.
" Eomma chagi la,Eomma Kang " Jawabnya lalu mencium pipi aku.
" Ohhh whae? " Muka mochi 🍡 Jimin aku tatap sekilas.
" Balik Seoul jom " Lantas Jimin bangung dan duduk bersila disebelah aku.
" Kerja Oppa macam mana? " Soalku lagi.
" Mintak cuti lah dengan Eomma Han huehuehe tak kan tak boleh " Jelir Jimin pada aku.
" Pikir Comel? " Lidahnya itu aku tarik.
" Hayang hape ni hepas hah " Jimin memegang tangan aku.
Perlahan lahan aku melepaskan lidah kecil Jimin dan tergelak kecil.
" You cute " Pipi Jimin aku cubit perlahan.
" I love you " Jimin mencium dahi aku.
" Banyak tak? " Kening kanan aku dinaikkan.
" Banyak!!! Chim tak boleh nak kira and sayang Chim dekat Chagi tak kan habis macam nombor! Nombor kan tak pernah habis " Terang Jimin panjang lebar lalu memeluk aku.
" Cleaver,i love you too " Hidungnya aku cuit.
" Macam mana? " Jimin memandang aku dengan pandangan baby dia tu.
" Macam angin " Balasku singkat.
" Aik? " Jimin menggaru kepalanya.
" Oppa nampak angin? " Soalku pada Jimin.
Jimin menggeleng.
" Tapi Oppa dapat rasa tiupan angin kan? " Kali ini Jimin mengangguk laju.
" Haaaa macamtu la, Oppa tak nampak cinta chagi dekat Oppa tapi Oppa dapat rasa cinta chagi " Lantas aku memeluk Jimin.
" Okay dah faham hehehehe " Jimin membalas pelukan aku dan mencium bibir aku sekilas lalu tersenyum.
To be continue....
YOU ARE READING
Michin Namja × Park Jimin °Complete
Fanfiction" Dont mess up with this Michin Namja or else you regret " WKWKWK AGAIN MIN KAMBEK WITH OUR JIMENG FF 100% MY IDEA BETA XKUPI KUPI ORANG PUNYA YA. SILAKAN BACA FF BETA YANG PENUH DENGAN TYPI TYPO NI! Start° June 2018 End° December 2018 Highest rank...